Gemeente Westerveld

Medewerker Klantcontactcentrum

Gemeente Westerveld

De opdracht­omschrijving

Wat ga je doen?
Het Klant Contactcentrum (KCC) vervult een belangrijke functie in de dienstverlening naar onze burgers, bedrijven en organisaties. Veel contacten aan de telefoon en de balie vinden hier plaats.

Als medewerker van het KCC beantwoord je inhoudelijke vragen, lever je producten en geef je informatie over de voortgang van aanvragen op verschillende beleidsterreinen. Daarnaast heb je belangrijke schakelfunctie met andere medewerkers binnen het KCC en met collega’s binnen de hele organisatie.

In de praktijk bestaan jouw werkzaamheden uit:

  • Het afhandelen van informatievragen in het eerste klantcontact via telefoon, e-mail en WhatsApp over Burgerzaken, Belastingen, Sociaal Domein, Openbare Ruimte en vergunningverlening. Hiervoor gebruik je een vraag- en antwoordportaal als informatiebron.
  • Je verstrekt producten aan de balie (zoals reisdocumenten en rijbewijzen) volgens geldende wet- en regelgeving.
  • Je houdt je bezig met de beoordeling en afhandeling van kortlopende enkelvoudige aanvragen (o.a. aanvraag gehandicaptenparkeerkaart en minimabeleid).



Wat verwachten wij van jou?
Om de functie goed te kunnen uitvoeren ben je besluitvaardig en omgevingsbewust. Je beschikt over overtuigingskracht, je bent leergierig, toont initiatief en bent duidelijk in je communicatie naar inwoners en collega’s. Je kunt snel schakelen tussen de verschillende onderwerpen en je realiseert je dat je in een politieke omgeving werkt.

Een medewerker KCC heeft een mbo+ werk- en denkniveau en ervaring op het gebied van dienstverlening. Je hebt een klantgerichte instelling, toont initiatief en kunt je gemakkelijk aanpassen aan veranderende werkwijzen, werktijden, omgeving en gedragingen van anderen.
Je bent in staat relevante informatie te verzamelen, op te nemen, te ordenen en te verwerken.

De Eisen

  • Kandidaat beschikt over minimaal MBO+ werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding of een toelichting op CV.
  • Kandidaat beschikt over op CV aantoonbare ervaring op het gebied van dienstverlening.
  • Kandidaat is volledig beschikbaar voor werken op locatie. Thuiswerken is voor deze opdracht niet mogelijk.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over op CV aantoonbare werkervaring in een gemeente.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. Om de functie goed te kunnen uitvoeren ben je besluitvaardig en omgevingsbewust. Je beschikt over overtuigingskracht, je bent leergierig, toont initiatief en bent duidelijk in je communicatie naar inwoners en collega’s. Je kunt snel schakelen tussen de verschillende onderwerpen en je realiseert je dat je in een politieke omgeving werkt. Je hebt een klantgerichte instelling, toont initiatief en kunt je gemakkelijk aanpassen aan veranderende werkwijzen, werktijden, omgeving en gedragingen van anderen. Je bent in staat relevante informatie te verzamelen, op te nemen, te ordenen en te verwerken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox