Gemeente Moerdijk

Medewerker KCC, telefonie/webcare

Gemeente Moerdijk

De opdracht­omschrijving

Voor het Klant Contact Centrum (KCC) zijn we tot 31 december 2023 op zoek naar een   Tijdelijke medewerker KCC, telefonie/webcare  21 uur per week, per 1 juni 2023


Wat worden je belangrijkste taken aan de telefoon?

-    Aan de telefoon ben je vraagbaak en verstrek je informatie over de diverse producten/diensten die de gemeente levert;
-    Je vraagt zoveel mogelijk door, zodat je te weten komt wat de vraag van de inwoner is;
-    Kan je zelf de vraag niet beantwoorden, dan zorg je voor een warme overdracht naar de vakinhoudelijk medewerker of het opstellen van een terugbelverzoek 
-    Je beantwoordt vragen die binnenkomen via de chat, whatsapp, facebook of twitter

Wat vragen we van je?
Van de collega die aan de slag gaat als medewerker KCC, telefonie verwachten wij een hoge mate van 
klant-, service- en oplossingsgerichtheid. Je geeft juiste informatie op klantgerichte wijze, bent op de hoogte van de moderne communicatiemiddelen en weet hoe je deze praktisch kan toepassen. 

Je kunt snel schakelen en bent in staat om overzicht te houden. Je bent digitaal vaardig en bekend met de verschillende social media kanalen.

Je hebt MBO werk- en denkniveau. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Je hebt computer- en typevaardigheden. Je hebt ervaring met diverse applicaties. Zoals Mitell, obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams, Outlook.

Zowel in teamverband als zelfstandig werken gaat je goed af. Je bent verder flexibel, nauwkeurig en resultaatgericht. Werken met pieken in werkbelasting gaan je goed af. Je kunt snel schakelen van de ene vraag naar de andere en weet informatie snel te vinden.

Door de tijdelijkheid van de periode is er geen ruimte om een ontwikkeltraject aan te bieden. Voorwaarde voor deze functie is dat je enkele jaren werkervaring hebt binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC, kanaal telefonie/social media. 

Werkdagen en tijden
De uren worden verdeeld over 3 werkdagen, maandag (7 uur), woensdag (7 uur) en donderdag (7 uur). Werktijden zijn: van 9.30-17.00 uur.  

Eventuele gesprekken vinden plaats op woensdagochtend 24 mei.

De Eisen

  • Kandidaat heeft ervaring met diverse applicaties zoals Mitell, Obi4wan, zaaksysteem, microsoft teams en outlook. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring opgedaan binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC. Dit moet blijken uit de CV
  • Kandidaat is beschikbaar op maandag (7 uur), woensdag (7 uur) en donderdag (7 uur) om op locatie op het gemeentehuis in Zevenbergen te werken
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat is mondig en taalvaardig. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat kan omgaan met weerstand en weet kalm en vriendelijk te blijven.
  • Kandidaat is computer- en typevaardig. Dit moet blijken uit de CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox