De Ronde Venen

Medewerker KCC

De Ronde Venen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt de gemeente De Ronde Venen in een groen en waterrijk gebied. De gemeente telt zo’n 44.000 inwoners en bestaat uit 8 dorpen. Het gemeentehuis staat in Mijdrecht. Je komt te werken in het team KCC.

Opdracht
Je bent verantwoordelijk voor het telefoonverkeer en de registratie van het klantcontacten. Inwoners kunnen hun meldingen, klachten en verzoeken over de openbare ruimte en veiligheid doorgeven. Je neemt de meldingen aan en verwerkt deze in het systeem, waarna de vakafdeling de melding afhandelt.  Ook beantwoord je vragen die binnenkomen via WhatsApp.

Je zorgt voor het bijhouden van de meldingen via het Zaaksysteem en het beheren van de KCC-mailbox en het oppakken van de daaruit voortvloeiende administratieve werkzaamheden.  Hiernaast zal je ook werken aan 1 of meerdere specialistische taken in het KCC zoals het bijhouden van de kennisbank en het registreren van verloren en gevonden voorwerpen.

Het KCC
De gemeente ontwikkelt zich steeds meer als het centrale loket voor alle vragen van inwoners aan de overheid. Het team KCC heeft hiervoor een spilfunctie binnen de gemeentelijke organisatie. Hier komen mensen zowel fysiek als via andere kanalen (zoals telefoon en mail) bij de organisatie binnen. Het KCC bestaat uit de receptie en het Klantcontactcentrum.

Een belangrijk uitgangspunt voor het KCC is het klantgericht denken. De dienstverleningsbehoefte van inwoners, bedrijven en instellingen staat centraal en het is de ambitie om zo goed mogelijk aan deze behoefte te voldoen. Onder zo goed mogelijk wordt verstaan:

  • Kwaliteit: de vraag deskundig afhandelen, dienstverlening van goede kwaliteit;
  • Service: een hoog serviceniveau en een toegankelijke overheid;
  • Snelheid: de vraag wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld en de klant krijgt een goed inzicht in de behandelduur.

Het KCC is o.a. het telefonisch knooppunt waarin de binnenkomende telefoongesprekken zoveel mogelijk direct worden afgehandeld volgens uniforme standaarden en informatieprotocollen.

Competenties

  • Service- en klantgericht, empathisch is en denkt in oplossingen;
  • Uitstekende schrijf- en spreekvaardigheden in de Nederlandse taal;
  • Initiatiefrijk;
  • Aanpakker;
  • Digitaal vaardig;
  • Goed en snel kan schakelen;
  • Zeer flexibel en communicatief sterk.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als KCC medewerker bij een gemeentelijke organisatie;
  • Beschikbaar per 1 januari 2023.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als KCC medewerker bij een gemeentelijke organisatie;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar in een callcenter omgeving.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox