Gemeente Tiel

Medewerker KCC

Gemeente Tiel

De opdracht­omschrijving

Medewerker Klant Contact
                                                         36 uur per week | Tiel


De gemeente Tiel stemt haar dienstverlening steeds goed af op datgene wat de inwoner aangeeft nodig te hebben. We luisteren en zorgen dat deze signalen op de juiste plek komen.

Jouw werkzaamheden
Je werkzaamheden bestaan zowel uit het fysiek ontvangen van burgers aan de balie als ook het te woord staan van burgers aan de telefoon en alle andere kanalen zoals email. In elke contactvorm beantwoord je zoveel mogelijk zelf de vragen die de inwoners hebben. Heeft de inwoner vragen waarop je het antwoord schuldig moet blijven, dan probeer je de vraag achter de vraag te achterhalen, zodat een goede verwijzing en een warme overdracht naar een collega plaats kan vinden.

Naast de ontvangst aan de balie verzorg je ook de uitgifte van diverse documenten. Denk hierbij aan reisdocumenten, rijbewijzen, de registratie en het beheer van de verloren en gevonden voorwerpen. Ook het actief deelnemen aan verschillende projecten behoort tot je taken.

Het doel is de dienstverlening zo toegankelijk, laagdrempelig, klantvriendelijk en efficiënt mogelijk te laten verlopen.

Waar kom je te werken
Je werkt binnen een enthousiast en gedreven, zelfregelend team van 8 medewerkers die alles in het werk stellen om de burger in een keer goed te helpen met hun vraag, klacht of als dat niet mogelijk is in een keer goed door te verwijzen.
Het team ontvangst maakt onderdeel uit van de afdeling Inwoners. Binnen deze afdeling zijn in totaal ongeveer 50 collega’s werkzaam verdeeld over de teams Veiligheid, Publiekzaken, Communicatie en participatie en Wijkregie. De afdeling Inwoners staat voor continue verbetering van de dienstverlening en klantgerichtheid naar onze inwoners, bedrijven en instellingen

Voor de medewerker Klant Contact is het van belang te weten wat er speelt binnen de organisatie. Hierdoor worden de uren verdeeld over de dagen van de week en met elkaar geborgd in een rooster.







Wat bieden wij jou?
 

  • Een inspirerende werkomgeving met een grote dosis vrijheid in je werk.
  • Salaris maximaal € 3.018,00 (cao gemeenten, schaal 6).
  • Een vrij besteedbaar keuzebudget van 17,05% (welke je kunt inzetten voor verschillende abonnementen, een fiets of vrije dagen).
  • Reiskosten.
  • Aansluiting bij het ABP-keuzepensioenfonds.
  • Ruime mogelijkheden om jezelf zowel op professioneel als op persoonlijk vlak te ontwikkelen.
  • Een contract voor de duur van één jaar met uitzicht op een vast dienstverband.



Wat breng jij mee?

  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau, en een aantal jaar ervaring in een klantcontactcentrum, als receptionist/telefonist, of in een (administratief ) ondersteunende functie met veel klantcontact
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en een heldere telefoonstem
  • Je kunt goed luisteren, lastige gesprekken in goede banen leiden en je bent in staat om snel tot de kern van de zaak te komen
  • Je kunt meerdere werkzaamheden tegelijk doen (gesprek voeren, antwoord op de vraag opzoeken en registreren)
  • Je bent daadkrachtig, communicatief en proactief
  • Je bent flexibel, ondernemend en je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Je hebt minimaal een MBO werk- en denkniveau, en een aantal jaar ervaring in een klantcontactcentrum, als receptionist/telefonist, of in een (administratief ) ondersteunende functie met veel klantcontact
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal en een heldere telefoonstem
  • Je kunt goed luisteren, lastige gesprekken in goede banen leiden en je bent in staat om snel tot de kern van de zaak te komen
  • Je kunt meerdere werkzaamheden tegelijk doen (gesprek voeren, antwoord op de vraag opzoeken en registreren)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox