Gemeente Woensdrecht

Medewerker gebouwenbeheer/vastgoedmanagement

Gemeente Woensdrecht

De opdracht­omschrijving

Gebouwenbeheer
•    Draagt zorg voor totstandkoming van een interne producten op het vakgebied
•    (Levert bijdragen aan ) de opstelling van (beleids)plannen en nota’s
•    Levert een bijdrage aan bestuurs- en managementrapportages betreffende de dienstverlening op het vakgebied
•    Is belast met het uitvoeren van beleid op het vakgebied
•    Het voeren van contractmanagement op het vakgebied

Daarnaast ondersteun je bij de volgende werkzaamheden:
•    Aannemen en verwerken van meldingen van zowel interne als externe klanten die gaan over de accommodaties in beheer bij de Gemeente Woensdrecht. 
•    Deze meldingen verwerken in een geautomatiseerd gebouwenbeheersysteem. 
•    Afhandelen van de financiële administratie van deze meldingen. 
•    Maandelijks bijhouden van de openstaande meldingen en hierop in gesprek gaan met de betreffende leveranciers. 
•    Oppakken van lichte hand en span diensten op bouwkundig c.q. facilitair gebied. 

Facilitair management
•    Het signaleren van gebruikersbehoeften en deze eventueel vertalen naar (beleids)plannen en programma’s van eisen.
•    Opstellen van uitvoeringsplannen facilitaire dienstverlening, zoals (interne) verhuizingen, kantoorinrichting etc, 
•    Het opstellen van programma van eisen en contracten voor facilitaire producten en diensten en bewaking van orders.
•    Het voeren van contractmanagement op het vakgebied
•    Aanspreekpunt voor en instructie geven aan medewerkers
•    Aanspreekpunt voor externe leveranciers op facilitair terrein

De Eisen

  • Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met het opstellen van beleidsplannen en nota's. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met het voeren van contractmanagement. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft kennis met het aannemen en verwerken van meldingen vwb accommodaties. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met het afhandelen van de financiële administratie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met het opstellen van uitvoeringsplannen en een PvE op het gebied van facilitaire dienstverlening. Dit moet blijken uit de CV.

De Wensen

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat past binnen het team. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit wordt getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox