Gemeente Westland
max €53 per uur
Zuid-Holland
36 uur per week
19 augustus 2021
19 december 2021
Organisatie
Bouw mee met de gemeente Westland. De gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is de gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt de gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!
Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.
Cluster Dienstverlening
De collega’s die werkzaam zijn binnen dit cluster verstrekken informatie en leveren de individuele gemeentelijke diensten aan inwoners en organisaties. Het cluster bestaat nu uit 7 teams en maakt de komende tijd de omslag naar een procesgerichte manier van organiseren. Zo streven we naar een dienstverlening die past bij de huidige tijd waarbij de behoefte van inwoners en organisaties centraal staat. Wil je iets voor de maatschappij betekenen, dan is dit cluster zeker iets voor jou.
Team Frontoffice Burgerzaken/ Klantcontact CentrumDe afdeling FOB/ KCC is verantwoordelijk voor de eerstelijns klantencontact voor balie, telefoon, post, e-mail en internetvragen.
Inwoners kunnen bij ons terecht voor diverse producten en diensten, zoals: paspoorten, uittreksels uit het geboorteregister, rijbewijzen, huwelijksaktes en geboorteaangiften. Ook zijn wij een RNI-loket en voorzien wij arbeidsmigranten van een BSN. Het KCC is de centrale toegang tot de gemeente voor inwoner, bedrijven en instellingen die informatie een product of dienst willen verkrijgen. Ook de eerste beantwoording van vragen op het gebied van zorg, welzijn, jeugdhulp en werk en inkomen liggen bij ons. Ben je dienstverlenend dan pas je wellicht goed bij ons.
De functie
Als medewerker frontoffice burgerzaken/ KCC ben je het visitekaartje van de gemeente. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de burger, zowel aan de balie als aan de telefoon. Je geeft de burger een welkom gevoel. Je levert telefonisch informatie aan bewoners, bezoekers, bedrijven en instellingen en je verzorgt de aanvragen van o.a. paspoorten en rijbewijzen en de verwerking ervan aan de balie.
Competenties
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox