ABG organisatie

Medewerker Frontoffice Burgerzaken (32 tot 36 uur per week)

ABG organisatie

De opdracht­omschrijving

De ABG-organisatie

De ABG-organisatie is de ambtelijke organisatie van de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.
Samen met de drie gemeentebesturen zorgen wij ervoor dat de producten en diensten zijn afgestemd op de lokale behoeften van inwoners, bedrijven en belangenverenigingen. 

Kijk voor meer informatie over de ABG-organisatie op www.abg.nl. |

De ABG-organisatie levert alle producten en diensten voor de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen. Bij het Klantcontactcentrum (KCC) – dat o.a. verantwoordelijk is voor frontoffice burgerzaken – is een tijdelijke vacature voor:

Medewerker Frontoffice Burgerzaken (32 tot 36 uur per week)

De vacature betreft per direct tot medio september.
  Je werkzaamheden ================

Je verricht veel voorkomende werkzaamheden voor alle gemeentelijke producten zowel aan de balie als in de backoffice KCC. Je hebt ervaring met aanvragen en verwerken van rijbewijzen, reisdocumenten, uittreksels, verklaringen omtrent gedrag. Dit doe je voor en bij de drie gemeenten. Je behandelt, toetst en beoordeelt een breed pakket aan klantvragen en verzorgt de toekenning. Verder voer je diverse administratieve taken uit binnen het KCC, zoals afwikkelen van aanvragen en controleren van verhuizingen. Je bewaakt de termijnen voor afhandelingen van de diverse producten, signaleert mogelijke knelpunten en draagt verbeterpunten aan. Waar nodig draai je mee in het belcluster.
  Je profiel ==========

Je hebt een opleiding op het gebied van medewerker Publiekszaken/medewerker Burgerzaken op MBO+ niveau (zoals AABZ). Je hebt ruime kennis van en ervaring met het systeem iBurgerzaken. Je werkt klant- en oplossingsgericht, digitaal vaardig en stressbestendig. Je houdt van afwisseling in je werk en kunt snel schakelen.

 

  |

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat werkt klant- en oplossingsgericht, digitaal vaardig en stressbestendig
  • Kandidaat heeft ruime kennis van en ervaring met het systeem iBurgerzaken
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Kandidaat past binnen het team. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?

De Wensen

  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox