Taakomschrijving
Als medewerker Financiële Administratie ga je, in samenwerking met de overige medewerkers van het team, aan de slag met het verzorgen van de crediteurenadministratie. Het controleren en verwerken van inkomende facturen, het actief contact onderhouden met de leveranciers en tevens het genereren en controleren van betalingsbatches. Tevens werk je mee aan de ontwikkelingen op het gebied van procesverbeteringen binnen de administratie. Dit houdt in dat je flexibel inzetbaar bent.
Werkzaamheden
- Kofax – valideren van facturen
- Terugsturen van facturen naar leveranciers wanneer er geen ordernummers op staan
- Aanmaken leveranciers
- Leveranciers benaderen om openstaande creditbedragen terug te storten
- Klanten/debiteuren benaderen voor e-mail adressen (Financials vullen)
- Intern contact met collega’s over ontbrekende stukken
- Leveranciers aanschrijven voor e-facturatie
- Saldi banken in Excellijst vullen
- Verdichte crediteuren nakijken
- Controle vervallen geboekte inkoopfacturen/creditnota’s (open voor betaling, maar niet betaald/ontvangen)
- Controle geblokkeerde inkoopfacturen (kan blokkade er inmiddels af)
Gevraagd
- Per direct beschikbaar
- MBO-werk en denkniveau (studierichting financieel administratief medewerker, niveau 4)
- Kennis van werkprocessen binnen financiële administratie.
- Vaardigheden: accuraat, klantvriendelijk, leergierig en uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk).
- Kennis van de werking van een financieel systeem, met bij voorkeur de vak applicatie Unit 4 Financials.