Gemeente Soest

Medewerker Financiële Administratie

Gemeente Soest

De opdracht­omschrijving

Waar werken we aan in Soest
Werken voor de gemeente betekent werken voor onze 47.000 inwoners. Als gemeente ondersteunen we de samenleving op allerlei gebieden. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment werken we o.a. hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. Ook bereiden we ons voor op de inwerkingtreding van de Omgevingswet. Verschillende bouwprojecten zijn in ontwikkeling (zoals de transformatie van Soesterberg Noord, woningbouwlocatie Oude Tempel en de Dalwegvisie) en we stimuleren sporten met verschillende projecten.

Dit zijn wij
We vormen samen met 275 professionals onze organisatie. Ons doel is een toekomstbestendige organisatie te zijn en mee te bewegen met wat de samenleving nodig heeft. Dat vraagt om flexibele, lerende professionals en leidinggevenden die hen daarin stimuleren, faciliteren en de ruimte geven. Daarom staan onze medewerkers centraal; zij leveren de resultaten aan onze inwoners, ondernemers en bestuur. Werken aan een toekomstbestendig Soest doen we volgens onze drie kernwaarden: samen (met collega’s, bestuur, samenleving en partners), met vertrouwen in elkaar en daarbij leren we van de dingen die we doen en van onze omgeving.

Als gemeentelijke organisatie werken we voor een diverse samenleving. Daarom vinden we het belangrijk dat onze organisatie net zo divers is.

Opdracht
Vanwege vertrek van een collega zoeken wij voor ons team financiën tijdelijk een allround medewerker financiële administratie. Je werkt samen met 10 collega’s binnen het team financiën. Het team financiën houdt zich bezig met het financieel beleid, beheer, administratie en treasury. Samen met 4 collega’s vorm je daarbinnen het cluster administratie. Binnen het cluster is sprake van onderlinge vervanging. Binnen het team zijn samenwerken en klachtgericht werken belangrijke speerpunten. We werken vanuit professionaliteit en richten ons op resultaat. Dit vereist dat we open zijn naar elkaar; open over wat goed gaat, wat beter kan en hoe we dit met elkaar gaan doen.

Je werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:

  • Scannen en controleren van facturen en deze ter goedkeuring doorzenden aan de organisatie;
  • De gefiatteerde facturen controleren;
  • Het bijhouden van de openstaande postenlijst;
  • Het beheren van de verplichtingenadministratie;
  •  Het periodiek verwerken van journalen sub administraties;
  • Verzamelen gegevens ten behoeve van de interne controle op de inkoopfacturen;
  •  Diverse voorkomende administratieve werkzaamheden.

Competenties

  • Je bent accuraat;
  • Sociaal/ Teamplayer;
  • Flexibel;
  • Collegiaal;
  • Je hebt een aanpakkersmentaliteit;
  • Je bent positief en denkt van nature in oplossingen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal een afgeronde opleiding op mbo niveau 4 op het gebied van financiën, economie of administratie;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met financiële administratie;
  • Aantoonbare kennis van- en werkervaring met Decade Financials en zaaksysteem ZSNL (kennis aantoonbaar gemaakt door een gevolgde cursus of training);
  • Uiterlijk beschikbaar per de eerste week van november.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox