Gemeente Geertruidenberg

Medewerker Belastingen

Gemeente Geertruidenberg

De opdracht­omschrijving

De gemeente Geertruidenberg is in ontwikkeling! Door de talenten van onze medewerkers te benutten en continu te zoeken naar vernieuwing blijven we sterk als organisatie en zijn we altijd klaar voor de toekomst. We zijn wendbaar en anticiperen op ontwikkelingen in en om de gemeente. Van zo’n lerende organisatie waarin jouw talent gezien wordt, wil jij toch ook deel uitmaken?
 

  • Onze missie: Wij zijn een betrouwbare, verbindende partner.

 

  • Onze visie en strategie: Wij zijn een wendbare organisatie die optimaal schakelt op veranderingen. Onze medewerkers tonen eigenaarschap en krijgen ruimte en vertrouwen om zich te ontwikkelen. Vanuit die kracht zoeken wij de verbinding met onze omgeving en partners. Voor het zijn van een wendbare organisatie vraagt dit 2 zaken van ons:
    • Opgavegericht werken
    • Werken vanuit zelforganiserende teams.

 

  • In ons werk staan drie kernwaarden centraal: Betrokken, Ondernemend en Professioneel
  • het aanleveren van gegevens voor de kadernota, begroting, tussenrapportage en jaarrekening. Tevens tussentijdse controles.
  • het opstellen van de belastingverordeningen en het daarbij behorende college- en raadsvoorstel.
  • Opleggen aanslagen
  • Afhandelen alle correspondentie en telefoontjes omtrent de aanslagen.
  • Afhandelen bezwaar- en/of beroepsschriften
  • Adviseren over vragen met betrekking tot belastingen
  • Het akkoord verklaren van betalingen via BDS.
  • Het administratief verwerken (controleren) van belastinginkomsten welke na de dwanginvordering binnenkomen en opdracht geven tot terugbetaling van teveel betaalde bedragen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Beschikt over de volgende competenties: Klantvriendelijke instelling en klantgericht, Communicatief, Collegiaal en loyaal en Oplossingsgericht.
  • Gezien het vele telefonische contact in staat goed Nederlands te spreken
  • Affiniteit met het financiën
  • Ervaring met het opleggen van aanslagen gemeentelijke belastingen
  • Is ervaren op beleidsmatig gebied
  • Kan goed uit de voeten met Key2Finance en GIS VG, Excel, Word en outlook
  • Ervaring met het zowel inhoudelijk als administratief behandelen/afhandelen van bezwaar en beroepschriften

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox