Gemeente Dinkelland

Medewerker BAG-WOZ gegevensbeheer

Gemeente Dinkelland

De opdracht­omschrijving


Tijdelijke vervanging i.v.m. zwangerschapsverlof.
24 uur per week
Week 34 t/m week 51 (17 weken)
Standplaats Denekamp (deels thuiswerken is mogelijk)

De werkzaamheden
T.b.v. de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG) van de gemeenten Dinkelland en Tubbergen moeten alle uitvoerende werkzaamheden worden uitgevoerd met Key2BAG van Centric. In het verlengde daarvan worden de mutaties overgenomen in de WOZ registratie met de software Gouw-belastingen. Samen met een directe collega worden de werkzaamheden verdeeld.
Over de werkzaamheden worden nauwe contacten onderhouden met de WABO-accountmanagers (vergunningverlening), collega’s van team WOZ-belastingen en de collega’s van het “eigen” team Geo-basisregistraties.
Er is voldoende ondersteuning van een team met veel ervaring op het integraal beheren van de Geo-basisregistraties.
Op basis van o.a. verleende vergunningen en controles door collega’s van toezicht en handhaving worden m.b.v. (digitale) bouwtekeningen, cyclorama’s en luchtfoto’s de volgende werkzaamheden uitgevoerd t.b.v. de basisregistraties BAG en WOZ:

  • Nieuwbouwobject opvoeren en gesloopte objecten afvoeren.
  • Aan- en verbouw bijhouden.
  • Opstellen van brondocumenten
  • Objectkenmerken onderhouden, controleren en verbeteren.
  • Afhandelen van huisnummeraanvragen
  • Opstellen van huisnummerbesluiten
  • Verwerken van statuswijzigingen.
  • Afhandelen van terugmeldingen.
  • Controle van de WOZ objectafbakening
  • Bijhouden van werklijsten t.b.v. de taxateurs
  • Verwerken van overige mutaties in de BAG en WOZ

Wij vragen;

  • Minimaal 2 jaar ervaring met BAG werkzaamheden binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Inzicht en kennis van andere basisregistraties zoals de WOZ en de BGT.
  • Ervaring met Key2BAG en bij voorkeur ook Gouwbelastingen
  • Goede communicatie vaardigheden
  • Accuraat en nauwkeurig werk
  • Gezellige aanvulling van ons team

 

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Minimaal 2 jaar ervaring met BAG werkzaamheden binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Ervaring met Key2BAG

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Goede communicatie vaardigheden - Accuraat en nauwkeurig werk - Gezellig lid van het team
  • Bij voorkeur ervaring met Gouwbelastingen
  • Inzicht en kennis van andere basisregistraties zoals de WOZ en de BGT.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox