Gemeente Houten

Managementassistent

Gemeente Houten

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Houten is onderdeel van de stadsregio Utrecht en de laatste decennia volop in ontwikkeling. Van een dorp van 7.000 inwoners in 1975 groeide Houten uit tot een middelgrote stad van bijna 50.000 inwoners. Stedelijk van karakter in het centrum en dorps in de mooie en rustige woonwijken en de drie kleine kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal. Behalve dat Houten mooi, groen, veilig en landelijk gelegen is, kent de gemeente ook veel sociale, culturele en economische activiteit. Deze kenmerken vormen samen de kracht en de kwaliteit van Houten.

Opdracht
Als managementassistent zet je jouw organisatietalent in en ben je de ondersteuner en het ankerpunt van de teammanager. Je verricht alle voorkomende secretariële werkzaamheden, onder andere:

  • Je beheert en bewaakt de agenda en maakt in- en externe afspraken voor de teammanagers;
  • Je bent een belangrijke steun bij het verwerken van informatie op het gebied van bijvoorbeeld verzuim en verlof;
  • Je treft voorbereidingen voor in- of externe overleggen of bijeenkomsten en verzorgt in sommige gevallen de verslaglegging;
  • Je verzorgt in- en uitgaande (digitale en fysieke) post van de teams en coördineert de opvolging;
  • Je werkt samen met de andere managementassistentes, zodat jullie elkaar kunnen vervangen;
  • Je helpt mee om het vak van managementassistent bij de gemeente verder door te ontwikkelen.

In verband met ziektevervanging zijn we op zoek naar een managementassistent voor de teammanager van het Team Informatie en de teammanager van het Team Voorbereiding, Ontwikkeling en Beheer.

Competenties

  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • Je luistert goed, communiceert snel en makkelijk met diverse doelgroepen en brengt je boodschap kort en bondig over;
  • Je bent integer, proactief, flexibel, stressbestendig en klantgericht;
  • MS Office heeft weinig geheimen voor jou en je kunt met name goed overweg met Outlook en Teams;

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als managementassistent;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 3

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring als managementassistent bij een gemeente
  • Kandidaat is, vanwege de bezetting, bereid om de werkdagen flexibel in te delen
  • Kandidaat is in de gelegenheid om de werkdagen fysiek op kantoor aanwezig te zijn

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox