Gemeente Rotterdam

Managementassistent

Gemeente Rotterdam

De opdracht­omschrijving

Jouw functie

Als management assistent lever je ondersteuning aan het afdelingshoofd en het managementteam. De afdeling zit in een doorontwikkeling. Het afgelopen jaar zijn veel nieuwe collega’s gestart en heeft een herijking van rollen en functies plaatsgevonden. Ook het Managementteam heeft een proffessioneleringsslag gemaakt. Het MT vergadert wekelijks en geeft zo gezamenlijk vorm aan het integraal management van de afdeling. Als managementassistent bereid jij de vergaderingen voor, stem je de agenda af met de voorzitter, maak je een verslag en zorg je voor een actielijst. Waar nodig zet je zelf ook acties uit (bv inplannen van afspraken, het maken van overzichten, communicatie naar afdeling) en attendeert de MT-leden op het oppakken van hun eigen acties. Je plant vooruit en signaleert ook thema’s die relevant zijn voor bespreking in het MT. Je zorgt voor overzicht en structuur en doet voorstellen voor verbetering. Daarnaast plan je afspraken in en reserveer je vergaderruimtes via Planon.

Jouw profiel

Als managementassisten blink je uit in zowel samen- en zelfstandig werken. Je staat in ieder geval aan de lat om het management volledig te ondersteunen en ontzorgen. Dit doe je door voorbereid aan tafel te zitten, vragen te stellen en je acties en werkstijl aan te passen naar gelang de behoefte. Je neemt een proactieve houding aan, wat bijvoorbeeld naar voren komt bij het bewaken van afspraken en acties die voortvloeien uit vergaderingen en in je samenwerking met andere collega’s uit het team van managementassistenten, waarvoor je soms ook taken waarneemt. Waar nodig maak jij je collega’s nogmaals attent op de afspraken wanneer de deadline in zicht komt. Zowel schriftelijk als mondeling ben je communicatief vaardig. Je hebt oog voor jouw collega’s op de afdeling, waardoor je benaderbaar bent en verbindend. Samenwerken is voor jou geen probleem. Als er ergens een gat is, vul jij dit moeiteloos op. Ook kun je goed je eigen werkzaamheden zelfstandig uitvoeren, plannen en prioriteren. Door jouw integere houding ben je de stabiele factor waar eenieder binnen het MT op kan bouwen en blind op durft te varen. Tot slot ben je een organisatietalent je organiseert bijeenkomsten en alles wat daarvoor nodig is, waardoor je het team op dat stuk volledig ontzorgt. Daarnaast wordt er van je verwacht dat je accuraat, doortastend en flexibel bent. Je wacht niet af, stapt erop af als het nodig is en observeert scherp. Je weet je heel natuurlijk aan te passen naar wat dat van jou vraagt. Het ‘anders werken’ waarbij deels op locatie en deels thuis wordt gewerkt, zie jij als een uitdaging en kans om vernieuwende en creatieve, efficiënte oplossingen te bedenken voor de agenda en het ontzorgen van het management.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • U dient het Curriculum Vitae van de kandidaat te uploaden in deze vraag. Het CV dient ter verificatie van het in de inschrijving gestelde. Vormvereisten: - Volledige naam + voorletters kandidaat - Beschikbaar voor x aantal uren vanaf startdatum - Opleiding - Werkervaring - Specifieke kennis - Systeem kennis - Relevante nevenactiviteiten - Gevraagde certificaten + naam instituut + datum behaald - in het Nederlands - maximaal 5 A4 enkelzijdig groot. U bevestigt het Curriculum Vitae van de kandidaat te hebben geüpload. Knock-out Het bovenstaand gestelde betreft een eis (knock-out). Indien de inschrijving niet aantoonbaar voldoet aan deze eis komt de inschrijving niet voor gunning in aanmerking.
  • • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-opleiding in de richting van management; • Je hebt minimaal 4 jaar werkervaring als managementassistent, opgedaan in de afgelopen 6 jaar; • Je hebt minimaal 4 jaar ervaring met werken in een politiek/bestuurlijke omgeving, opgedaan in de afgelopen 6 jaar; • Je hebt kennis van en ervaring met outlook en de office pakketten zoals MS Teams en Microsoft Planner. • Je hebt ervaring als directiesecretaresse bij een gemeente met meer dan 500.000 inwoners; • Je hebt kennis van en ervaring met Planon: o Bezoekers aanmelden o Vergaderzalen reserveren o ICT-middelen reserveren o Verzuim- en herstelmeldingen verwerken o Applicaties aanvragen voor collega’s o Aanvraag of verwijderen rechten op datamappen o Aanvraag of verwijderen rechten op functionele mailbox o Kennis van en ervaring met MS Office, MS Teams, Microsoft Planner.

De Wensen

  • Geef aan of de kandidaat beschikt over de volgende specifieke kennis: Kennis van en ervaring met Oracle EBS, Module Inkoop; Kennis van en ervaring met DIVA. Indien u verklaart dat de kandidaat over de genoemde specifieke kennis beschikt dient hij aantoonbaar over de genoemde specifieke kennis te beschikken zodat dit leidt tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie.
  • • Je hebt kennis van en ervaring met Oracle EBS, Module Inkoop; • Je hebt kennis van en ervaring met DIVA.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox