Uitvoeringsorganisatie BBS

Klantmanager Werk en Activering

Uitvoeringsorganisatie BBS

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn:

  • Denken in mogelijkheden,
  • Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
  • Professionaliteit,
  • Efficiënt werken en
  • Gericht op Samenwerking.

Opdracht

  • Intakegesprek voeren met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Inkomen;
  • Je begeleidt, motiveert en stimuleert uitkeringsgerechtigden in hun traject gericht op arbeidsmarkttoeleiding en/of participatie; 
  • Je inventariseert, analyseert en maakt een op maat gesneden plan ter begeleiding van de uitkeringsgerechtigde; 
  • Je legt maatregelen op in het kader van de afstemmingsverordening en maakt de rapportages en beschikkingen. 
  • Met collega’s sparren over aanpak van begeleiding;
  • In projecten meedenken over optimale werkprocessen en -afspraken;
  • Met partijen, zoals het lokaal teams en Vluchtelingenwerk samenwerken aan een integrale aanpak;
  • Rapportages en beschikkingen maken in ons klantenvolgsysteem Suite.

Competenties
-      kwaliteitsgericht;
-      klantgericht;
-      goede mondelinge- en schriftelijke communicatie.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • <p>Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar in/met de Participatiewet</p>
  • <p>2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.</p>

De Wensen

  • <p>Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als klantmanager werk bij een overheidsorganisatie</p>
  • <p>Aantoonbare werkervaring met het begeleiden, motiveren en stimuleren van uitkeringsgerechtigden, benoemd dit/ deze punten duidelijk in het cv</p>
  • <p>Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite</p>
  • <p>Aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken</p>
  • <p>Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van SJD, MWD of Social Work</p>

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox