Uitvoeringsorganisatie BBS

Klantmanager inkomen

Uitvoeringsorganisatie BBS

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn:

  • Denken in mogelijkheden,
  • Klantgerichtheid: de klant staat centraal,
  • Professionaliteit,
  • Efficiënt werken en
  • Gericht op Samenwerking.

Opdracht

  • Intakegesprek voeren met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Werk;
  • Aanvragen levensonderhoud afhandelen
  • Aanvragen bijzondere bijstand en minima afhandelen van klanten en niet-uitkeringsgerechtigden;
  • Met collega’s sparren over aanpak van begeleiding en aanvraag;
  • Begeleiden van klanten die altijd van hun uitkering afhankelijk zullen blijven;
  • In projecten meedenken over optimale werkprocessen en -afspraken;
  • Met partijen, zoals het lokaal teams en Vluchtelingenwerk samenwerken aan een integrale aanpak;
  • Rapportages en beschikkingen maken in ons klantenvolgsysteem Suite.

Competenties
-      kwaliteitsgericht;
-      klantgericht;
-      goede mondelinge- en schriftelijke communicatie

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal een afgeronde opleiding op hbo niveau in de richting van SJD, MWD of Social Work;
  • Aantoonbare kennis van de Participatiewet doormiddel van een gevolgde cursus niet ouder dan 5 jaar;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager Inkomen bij een overheidsorganisatie;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als klantmanager Inkomen bij een gemeentelijke organisatie;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het behandelen van aanvragen Levensonderhoud Participatiewet;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Suite;
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox