Gemeente Geertruidenberg

Klantmanager Inkomen 24 - 36 uur p/w

Gemeente Geertruidenberg

De opdracht­omschrijving

Klantmanager Inkomen

Wij zijn op zoek naar een aanpakker die productie- en klantgericht werkt en gewend is zelfstandig een caseload te draaien. Wij zoeken iemand die de volgende kennis, kunde en ervaring heeft:

Kennis:

  • een HBO werk- en denkniveau (bijvoorbeeld HBO SJD);
  • kennis van actuele wet- en regelgeving;
  • het is een pré als je ervaring hebt als allround Klantmanager Inkomen;
  • kennis van Suite Sociaal Domein;


Competenties:

  • integrale en brede blik, vanuit het gedachtegoed van de omgekeerde toets;
  • binnen de wettelijke kaders weet je de menselijke maat te hanteren;
  • fraudealert;
  • uitstekende communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk);
  • stressbestendig en flexibel;
  • zelfstandig, proactief, teamplayer;
  • nieuwsgierig en leergierig.

De volgende taken horen bij de functie klantmanager inkomen:

  • je draagt de verantwoordelijkheid voor aanvragen levensonderhoud, bijzondere bijstand en minimaregelingen;
  • je voer je heronderzoeken, mutaties, beëindigingen, terugvorderingen en maatregel- en boetebeoordelingen uit;
  • je bent verantwoordelijk voor je eigen klantenbestand;
  • je stelt rapportages en beschikkingen op en registreert correct in SSD;
  • je voert (aanmeld)gesprekken en draait telefoondiensten;
  • je ondersteunt de fraudepreventiemedewerker bij onderzoeken (bijvoorbeeld door het afleggen van huisbezoeken).
  • Je informeert, adviseert en verwijst klanten door waar nodig en houdt daarbij rekening met de regels omtrent privacy.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties: -uitstekende communicatie vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk, stressbestendig en flexibel, fraudealert, doel- en resultaatgericht, zelfstandig, positief en proactief. De mate waarin de kandidaat over bovengenoemde competenties beschikt, wordt tijdens het gesprek beoordeeld.
  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis.
  • Kandidaat past binnen het team. De mate waarin de kandidaat binnen het team pas wordt tijdens het sollicitatiegesprek beoordeeld.
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor 24-36 uur per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Is kandidaat in staat om per direct te kunnen starten met de opdracht?
  • Kandidaat heeft werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Kandidaat heeft ervaring met SSD (Suite Sociaal Domein); Kandidaat heeft ervaring met balie – telefoondiensten; Kandidaat heeft ervaring met draaien van een caseload.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox