De Ronde Venen

Juridisch administratief medewerker

De Ronde Venen

  • max €50 per uur

  • Utrecht

  • 32 uur per week

  • Juridisch
  • 28 juni 2023

  • 28 december 2023

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Gemeente de Ronde Venen
Ons gemeentehuis staat in Mijdrecht. Dat is 1 van de 8 prachtige dorpen die onze gemeente rijk is. In totaal wonen er 45.000 inwoners maar nog veel meer mensen zijn er dagelijks voor werk, ontspanning en recreatie. We dragen ons steentje bij aan de lokale samenleving door het college en de gemeenteraad optimaal bij te staan. Wil je meer over ons weten, kijk dan op: https://www.werkenvoorderondevenen.nl/ en/of op https://youtu.be/c7aPP9bMjlc. 

Team financiën, inkoop en juridische zaken
Juridische zaken wordt gevormd door de gemeenteadvocaat, juridisch ondersteuners en de administratief juridisch ondersteuner. Vanwege verschuivingen in het team zijn we op zoek naar een juridische administratief medewerker. Samen met financiën en inkoopadviseurs vormen we het Team financiën, inkoop en juridische zaken.

Opdracht
Juridische zaken werkt dagelijks aan juridische advisering (vakafdeling, directie en bestuur), het secretariaatschap van de commissie bezwaarschriften en behandeling van Woo-verzoeken en klachten. Het is voor het team van onschatbare waarde als jij met kennis en inhoud van het vakgebied ondersteunende en/of administratieve werkzaamheden gaat doen. Denk hierbij aan het begeleiden van interne klanten bij het (voor) invullen van verwerkersovereenkomsten, het beheren van ons register verwerkingsactiviteiten en de coördinatie van juridische correspondentie rondom Woo-verzoeken en klachten.  Andere taken zijn het assisteren van de secretaris van de commissie bezwaarschriften en het tegenlezen/publiceren  van publieke bekendmakingen (DROP). Tot slot is het toezien op vertrouwelijke postverwerking, juiste archivering en het begeleiden van print- en kopieerwerk bij jou in goede handen.

Specifieke taken

  • Assisteren van secretaris van commissie bezwaarschriften
  • Coördinatie van juridische correspondentie van WOO verzoeken en klachten
  • Begeleiden van interne klanten bij het voorinvullen van verwerkersovereenkomsten
  • Ondersteunende werkzaamheden voor de privacy-officer
  • Overige voorkomende (administratieve) ondersteunende werkzaamheden

Competenties

  • Service- en resultaatgericht werken;
  • Zorgvuldig;
  • Teamplayer;
  • Goede beheersing van Nederlandse taal.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare kennis van de Awb opgedaan in de afgelopen 6 jaar binnen een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van bezwaarschriften;
  • Aantoonbare kennis van de Woo (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • Een afgeronde opleiding (of hier nog mee bezig) Juridisch Medewerker op minimaal mbo niveau;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox