Gemeente Maashorst
max €130 per uur
Noord-Holland
24 uur per week
23 september 2022
31 december 2022
Dit zijn wij
Even voorstellen. Wij zijn Maashorst. Een splinternieuwe gemeente met zes bruisende kernen, omgeven door natuur zoals je die nergens anders tegenkomt. Bij ons vind je het beste van twee werelden: alle voorzieningen in de buurt en toch ruimtelijk en omringd door groen wonen en werken. Dat we nieuw zijn, betekent dat we nog volop uitvinden wie we zijn en welke weg we gaan bewandelen. Spannend? Ja, soms wel. Maar het biedt ook ontzettend veel kansen. Samen met ruim 400 collega's en bijna 60.000 inwoners werken we aan een omgeving waar het heerlijk wonen, werken en recreëren is.
Onze kernwaarden zijn het uitgangspunt voor hoe we werken in de gemeente Maashorst. Voor de wijze waarop we (be)sturen, taken verdelen en samenwerken met anderen. Dit zijn de vijf kernwaarden van de gemeente Maashorst:
o We denken in mogelijkheden: Ondernemend & lef
o We weten wat er speelt: Omgevingsbewust
o We werken samen voor en mét onze partners: Samen
o We tonen en nemen verantwoordelijkheid: Eigenaarschap
o We zijn transparant en duidelijk: Open
Onze huidige griffier heeft een nieuwe uitdaging gevonden. De raad gaat op zoek naar een nieuwe griffier. Voor de tussenliggende periode is er op korte termijn behoefte aan een
Interim-griffier
24 uur
voor 3 à 6 maanden
Waar ga je werken
De gemeente Maashorst is ontstaan door de samenvoeging van gemeente Landerd en gemeente Uden per 1 januari 2022. De gemeenteraad bestaat uit 31 deels ervaren en deels nieuwe raadsleden. Momenteel zijn elf politieke partijen in de raad vertegenwoordigd. De griffie bestaat naast de interim-griffier uit een plaatsvervangend griffier/raadsadviseur, een raadsadviseur en twee ondersteunende medewerkers. De werkgeverscommissie voert voor de raad de werkgeverstaken ten aanzien van de griffier uit. Het college wordt gevormd door de burgemeester en vijf wethouders. De gemeentesecretaris stuurt de ambtelijke organisatie waaronder de directieleden en teammanagers aan.
Nieuwsgierig? Durf je deze uitdaging aan? Onderstaand tref je meer informatie aan over de opdrachtomschrijving en naar wie wij op zoek zijn.
Opdrachtomschrijving
De gesprekken vinden plaats op vrijdag 16 september.
De geselecteerde kandidaat zal in principe op donderdag 22 september door de raad worden aangewezen als interim-griffier.
Na gunning van de opdracht dient er een Verklaring Omtrent Gedrag overgelegd te worden.
Je bent vanaf 26 september 2022 beschikbaar voor een periode van minimaal 3 maanden. De inhuurperiode kan worden verlengd.
De raadsvergaderingen vinden plaats op donderdagavond.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox