Provincie Overijssel

Inkoper/Contractmanager Faciliteiten

Provincie Overijssel

  • max €110 per uur

  • Overijssel

  • 36 uur per week

  • Inkoop
  • 20 juli 2023

  • 14 januari 2024

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Als inkoper/contractmanager faciliteiten ga jij je primair richten op aanbestedingen in het facilitaire domein. Dit betreft contracten op het gebied van onderhoud, vastgoed en installaties, en samen met je collega inkoper/contractmanager ook voor de soft services.

Je bent vervolgens, als contractmanager, samen met de contractbeheerders verantwoordelijk voor een optimale uitvoering van afgesloten contracten. En je bent het aanspreekpunt voor onze leveranciers en contractpartijen.

Naast je primaire taken ben je adviseur op jouw terrein binnen het regieteam wat regie voert op alle facilitaire werkzaamheden, en sparringpartner voor collega’s van het team dienstverlening. Samen zorgen jullie voor optimalisatie van processen en een hoge servicegraad voor onze stakeholders. Jij weet tegengestelde belangen hierbij samen te brengen en creëert oplossingsrichtingen. Je kunt ontwikkelingen en innovaties op jouw terrein vertalen in plannen en weet dit in uitvoering te brengen. Je evalueert met regelmaat en voert die acties uit die nodig zijn om afwijkingen te herstellen of wijzigingen te initiëren. 

Naast inkoop ga je ook invulling geven aan de verdere ontwikkeling van het contractmanagement en -beheer, en de monitoring daarvan. Wij werken daarbij Lean, gebruiken de Balanced Scorecard, en leggen de link tussen Excel en Power BI. 

 

 

 


Organisatie

Als inkoper/contractmanager kom je terecht in team Faciliteiten. Dit team maakt onderdeel uit van de afdeling Bedrijfsvoering, één van de acht afdelingen binnen provincie Overijssel. Het werk bij Bedrijfsvoering is samen te vatten in drie taken: adviseren, control(eren) en faciliteren. De afdeling zorgt dat de organisatie haar bestuurlijke en uitvoerende processen zo goed en efficiënt mogelijk kan uitvoeren.


Project

Je komt terecht in het team Faciliteiten waar je samen met je collega’s invulling geeft aan inkooptrajecten en een optimale dienstverlening. Je realiseert samen met hen dat de medewerkers van de provincie Overijssel dagelijks hun werk kunnen doen in een prettige werkomgeving en ondersteunt worden met de juiste faciliteiten. Het is een hecht team wat altijd voor elkaar klaar staat en er samen voor gaat.

Het team bestaat uit zo’n 45 enthousiaste en betrokken provinciale collega's; van operationeel facilitair medewerkers tot specialisten op het gebied van contractbeheer, huisvesting en facilitaire dienstverlening. Verder is het team aangevuld met circa 30 medewerkers van aangesloten partijen die o.a. verantwoordelijk zijn voor schoonmaak, installatie- en machineonderhoud.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • <p>De Kandidaat is inzetbaar vanaf 17 juli 2023 tot en met 14 januari 2024 voor 32 tot 36 uur per week. Voor de mogelijkheid of de inhuuropdracht (Overeenkomst) kan worden verlengd wordt verwezen naar hetgeen hierover is opgenomen in het functieprofiel. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in deze offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.</p>
  • <p>De kandidaat heeft de afgelopen twee jaar geen arbeidsovereenkomst of geen tijdelijke arbeidsovereenkomst bij de provincie Overijssel gehad.</p>
  • <p>Gezocht wordt naar een opdrachtnemer, niet zijnde een zzp'er</p>
  • <p>De kandidaat beschikt aantoonbaar over tenminste een afgeronde hbo opleiding. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.</p>
  • <p>De kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van inkoop- en contractmanagement in het facilitaire werkveld, in de periode: 2013-heden. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting dat u met betrekking tot de gevraagde werkervaring aan deze eis voldoet.</p>
  • <p>De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring in onderzoek, analyse en rapportage. Om te zien hoe de kandidaat dit aanpakt zien wij graag een (geanonimiseerde) rapportage uit de periode 2018-heden. Deze kan als losse bijlage worden toegevoegd.</p>
  • <p>2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.</p>

De Wensen

  • <p>De kandidaat is in het bezit van een diploma NEVI en Prince2. N.B.: Zoals eerder vermeld bij overige eisen (zie eis met betrekking tot het CV), dient u in het veld 'toelichting' antwoorden/beschrijvingen te geven waar uit op te maken valt dat u aan het gevraagde voldoet en waarbij het duidelijk is welk aantal punten aan u dient te worden toegekend. Aan de hand van uw toelichting waardeert de provincie Overijssel uw toegevoegde waarde met 0%, 20%, 40%, 60%, 80% of 100% van het maximaal aantal te behalen punten voor deze wens.</p>
  • <p>De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring opgedaan met facilitaire aanbestedingstrajecten in de periode: 2013-heden. N.B.: Zoals eerder vermeld bij overige eisen (zie eis met betrekking tot het CV), dient u in het veld 'toelichting' antwoorden/beschrijvingen te geven waar uit op te maken valt dat u aan het gevraagde voldoet en waarbij het duidelijk is welk aantal punten aan u dient te worden toegekend. Aan de hand van uw toelichting waardeert de provincie Overijssel uw toegevoegde waarde met 0%, 20%, 40%, 60%, 80% of 100% van het maximaal aantal te behalen punten voor deze wens.</p>
  • <p>De kandidaat beschikt over kennis en ervaring met Power BI. Leg in de toelichting uit welke kennis en ervaring je precies hebt. N.B.: Zoals eerder vermeld bij overige eisen (zie eis met betrekking tot het CV), dient u in het veld 'toelichting' antwoorden/beschrijvingen te geven waar uit op te maken valt dat u aan het gevraagde voldoet en waarbij het duidelijk is welk aantal punten aan u dient te worden toegekend. Aan de hand van uw toelichting waardeert de provincie Overijssel uw toegevoegde waarde met 0%, 20%, 40%, 60%, 80% of 100% van het maximaal aantal te behalen punten voor deze wens.</p>

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox