Gemeente Breda
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
17 juli 2023
17 januari 2024
Inkoopadviseur
Inkoopadviseur (36 uur per week)
Het team Inkoop binnen de Gemeente Breda is een team dat volop in ontwikkeling is. Vanwege de transitie waar het team in zit zijn we op korte termijn op zoek naar twee inkoopadviseurs die het team kunnen ondersteunen bij het inkopen en aanbesteden van leveringen, diensten en werken. Wil jij onderdeel zijn van een dynamisch team dat zich blijft ontwikkelen? Lees dan verder!
Introductie
Als Inkoopadviseur ben jij dé sparringpartner voor de afdelingen van de gemeente Breda op het gebied van inkoop en aanbestedingen. Binnen de gemeente bouw je een netwerk op, waardoor je de afdelingen steeds beter leert kennen en de afdelingen jou steeds beter leren kennen. De afdelingen weten jou te vinden voor verschillende soorten aanbestedingen, hierbij kan je denken aan facilitaire diensten, ICT, sociaal domein etc.. De ene keer houd je je bezig met het inkopen/aanbesteden van warme drankenautomaten en de andere keer houd je je bezig met het inkopen/aanbesteden van zorg of de aanleg van een nieuwe weg binnen de gemeente
Wat ga je doen?
We zoeken jou
We zoeken een collega die een werk- en denkniveau heeft op minimaal HBO-niveau en bij voorkeur een opleiding NEVI 1, Bestuurskunde, Bedrijfseconomie, HBO-Rechten, Management en Recht, Facility Management of iets soortgelijks heeft afgerond.
Ervaring met Best Value Procurement en digitale ondersteuning van inkoopprocessen (Mercell) is een pré.
De volgende eigenschappen vinden we belangrijk:
Verder is het belangrijk om te weten dat er binnen het team inkoop wordt gewerkt aan verdere professionalisering van de inkoopfunctie. We vragen je dan ook om een actieve en constructieve inbreng in dit proces.
Wie zijn wij?
Jouw thuisbasis is het Team Inkoop. Dit team bestaat uit drie deelteams te weten het Subsidiebureau, Inkoop en Contractmanagement Sociaal Domein en het deelteam Inkoop. Je gaat werken vanuit het deelteam Inkoop met in totaal zo’n 12 medewerkers. In het team ontmoet je inkoopadviseurs, contractbeheerders en een operationeel inkoper. Samen met je directe collega’s zorg je ervoor dat de organisatie efficiënt, rechtmatig en gemakkelijk kan inkopen. Natuurlijk wil Breda inkopen tegen zo gunstig mogelijke voorwaarden, maar ook het stimuleren van de lokale economie, duurzaamheid, social return en maatschappelijke betrokkenheid spelen een rol in ons inkoopbeleid.
En dat doen we hybride (thuis en op kantoor) met een goede balans tussen werk en privé. Je hebt een teamleider en alle ondersteuning om je persoonlijk te ontwikkelen. Dat vinden we belangrijk. En je inwerkperiode? Die organiseren we natuurlijk op kantoor, niet digitaal. Zo zorgen wij dat jij goed bij ons kunt landen.
Een veelzijdige en uitdagende functie in een organisatie met een prettige en informele werksfeer. Het betreft hier een functie van 36 uur per week.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox