Veiligheidsregio Brabant-Noord

Inhuur | Senior medewerker P&O

Veiligheidsregio Brabant-Noord

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Achtergrond 
In Veiligheidsregio Brabant-Noord werken 11 gemeenten samen met haar partners aan crisisbeheersing, de voorbereiding op het bestrijden van rampen en het verhogen van de (fysieke) veiligheid in de regio Brabant-Noord. 
De sector bedrijfsvoering ondersteunt de primaire processen op de domeinen Personeel & Organisatie, Communicatie, Finance & Control, Informatisering & Automatisering en strategische beleidsontwikkeling. Deze sector bevindt zich in een fase van doorontwikkeling naar een stelsel van integrale bedrijfsvoering voor de gehele Veiligheidsregio Brabant-Noord waarbij transparantie, resultaat- en klantgerichtheid centraal staan. 
 
Wat zoeken wij? 
Een senior administratieve kracht die snel zicht heeft op complexe administratieve processen. De complexiteit bestaat met name uit veel dubbele dienstverbanden (beroeps en vrijwilligers), taken, rollen, maatwerkafspraken/uitzonderingen op rechtspositie en piketvergoedingen voor de repressieve functies (brandweer en crisis) binnen onze organisatie. Je bent samen met je collega’s  dagelijks verantwoordelijk voor het verwerken en  controleren van in-, door- en uitstroommutaties.  
Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat die daarnaast overzicht heeft op processen binnen de gehele administratie, prioriteiten kan stellen voor het team en de dagstart kan organiseren. Mocht je minder sterk zijn in deze coördinerende werkzaamheden maar wel veel ervaring hebben met het zelf uitvoeren van complexe administratieve processen dan ontvangen we ook graag je gegevens. 

Je taken kunnen als volgt beschreven worden: 

  • Je bent verantwoordelijk voor het administratief verwerken van de in-, door- en uitstroommutaties en draagt daardoor bij aan een perfecte registratie van medewerkersgegevens; 
  • Je kunt (maatwerk) besluiten opstellen en deze vertalen naar juiste registratie in het digitale personeelsdossier en overziet wat de consequenties zijn van jouw activiteiten. 
  • Je beantwoordt vragen van medewerkers en leidinggevenden met betrekking tot personeelsregelingen, rechtspositionele vraagstukken en het E-HRM systeem (AFAS); 
  • Je signaleert patronen bij veel voorkomende vraagstukken op de afdeling en je komt samen met collega’s tot oplossingen. 
  • Je schakelt moeiteloos tussen gevarieerde administratieve taken en ad-hoc uitdagingen 

 
Coördinerende werkzaamheden: 

  • Je stelt prioriteiten en verbetert/stimuleert de onderlinge samenwerking binnen de personeelsadministratie. 
  • Je organiseert de dagstart en bent verantwoordelijk voor een goede werkverdeling. 
  • Je signaleert procesverbeteringen en bespreekt deze met  salarisadministratie en functioneel beheer.

 

Kandidaatomschrijving

VRBN is op zoek naar een kandidaat die voldoet aan de volgende criteria:

  • Je bent een stevige persoonlijkheid met oog voor detail, gaat gestructureerd te werk en bent goed in staat om daarnaast overzicht te houden over het geheel aan werkzaamheden. 
  • Je weet voor jezelf (en voor het team) prioriteiten te stellen en staat klaar om bij te springen bij je collega’s. 
  • Je hebt een klantgerichte, flexibele en mensgerichte instelling en je denkt in kansen & mogelijkheden. Je gaat moeilijke situaties niet uit de weg en krijgt energie van veranderen en verbeteren; 
  • Je beschikt over een gezonde dosis humor. 
  • Piketvergoedingen en dubbele dienstverbanden zijn jou niet vreemd;
  • Ervaring met de CAR (-UWO) Veiligheidsregio’s is geen must, wel handig! 
  • Je bent gewend om te werken met een E-HRM systeem (AFAS) en je kunt denken in processen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift. 

Voor het uitoefenen van de coördinerende rol zijn we daarnaast op zoek naar een kandidaat die gevraagd- en ongevraagd advies en feedback geeft en knelpunten signaleert en benoemt op de onderdelen proces en samenwerken. 

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Ervaring administratieve processen P&O Ruime ervaring met het werken op een complexe personeelsadministratie en het werken met een E-HRM systeem (bij voorkeur AFAS)
  • Coördinerende taken Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat die daarnaast overzicht heeft op processen binnen de gehele administratie, prioriteiten kan stellen voor het team en de dagstart kan organiseren.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox