gemeente Wassenaar

Informatiemanager sociaal domein

gemeente Wassenaar

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Veelzijdig, open en uitdagend!
Dat is werken bij Wassenaar. Tel daarbij op dat we de ambitie hebben om een eigentijdse, vernieuwende en professionele organisatie te zijn en je snapt meteen dat we jou hard nodig hebben.
Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag. Het is een uniek stukje Nederland, waar zo’n 26.000 mensen wonen. Om de ambitieuze doelstellingen van onze eigentijdse gemeente waar te maken, zijn wij op zoek naar enthousiast talent. Ben jij op zoek naar een boeiende baan? Spreekt onze werkcultuur met de kernwoorden veelzijdig, open en uitdagend jou aan? Dan leren we je graag beter kennen.

Opdracht
Er is een projectleider aan de slag voor de toegang in het sociaal domein (voorlopig het SKT (sociaal kernteam). Voor dit team is het belangrijk dat er ook een registratiesysteem beschikbaar komt. Hier ligt de hoofdtaak van de informatiemanager sociaal domein. Er moet een systeem komen waar mensen in dienst van verschillende organisaties toegang toe kunnen hebben. Hierbij zijn onder andere de toekenning van rechten belangrijk, AVG-proof, dossiervorming, geschiktheid voor preventie en hulpverlening en het genereren van managementinformatie.
De acties in het projectplan bestaan uit een eerste opzet van een programma van eisen, een marktverkenning, een beslismoment en de gekozen vervolgacties in gang zetten. Streven is dat er per 1 januari een systeem beschikbaar is wat daarna verder kan worden ingevuld.

Competenties
-      De kandidaat is communicatief vaardig, resultaatgericht, analytisch vermogen, flexibel en standvastig.

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen het sociaal domein van de gemeentelijke overheid.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding informatiekunde, bedrijfskunde of informatica op minimaal HBO bachelor niveau ;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als informatiemanager/business analist binnen het sociaal domein;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met zaakgericht werken (duidelijk weergeven in het cv middels een voorbeeld/toelichting);
  • Aantoonbare werkervaring met informatie-architecturen binnen een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met scrum/agile werken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox