Gemeente Breda
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
01 december 2022
01 juni 2023
Als recordmanager werk je mee aan de digitalisering van de organisatie, waarbij digitaal archiveren en zaakgericht werken een belangrijke rol spelen. Je werkt mee in de voorbereiding en overbrenging van archiefbescheiden en de overdracht naar de archiefbewaarplaats. De kern van jouw rol is het beheren en verbeteren van de informatiestromen en -opslag, zodat het behoud en de toegankelijkheid van informatie is gewaarborgd. Je bent de sparring-partner van de adviseur Informatiebeheer en zoekt daarnaast de samenwerking op met functioneel beheerders en de verschillende teams binnen de gemeente Breda.
Als recordmanager weet je het belang van goed digitaal informatie- en archiefbeheer op een enthousiaste manier uit te dragen. Je bent toegewijd, deskundig en klantgericht. Je beschikt over een representatieve uitstraling, inlevingsvermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden. Je bent gewend om zelfstandig te werken en daarnaast goed in staat samen te werken en te communiceren op verschillende niveaus in de organisatie. Je bent analytisch en resultaatgericht. Daarbij ben je positief ingesteld en energiek. Je hebt een pro actieve werkhouding en hebt er plezier in om een netwerk op te bouwen.
Je hebt academisch / HBO werk- en denkniveau, aangevuld met een opleiding Archivistiek B, diploma VVA en/of 5 jaar werkervaring;
Daarnaast heb je aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie;
Verder verwachten wij dat je in staat bent om:
mogelijkheden tot inrichtingsoptimalisatie van processen en informatiesystemen te signaleren;
kennis van wet- en regelgeving over informatie- en archiefbeheer bij te houden en te delen.
Het betreft een tijdelijke functie/klus voor 32 tot 36 uur per week.
De functie wordt gewaardeerd op schaal 8 (CAO gemeenten).
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox