Gemeente Land van Cuijk

Informatiebeheerder

Gemeente Land van Cuijk

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Voor de gemeente Land van Cuijk zijn we binnen Team ICT & Informatiebeheer op zoek naar een allround informatiebeheerder (analoog en digitaal maar met de nadruk op digitaal). De werkzaamheden zullen bestaan uit het selecteren, scannen en registreren van de formele inkomende (fysieke en digitale) poststromen in ons zaaksysteem Join Zaak & Document en het verzenden en verwerken van uitgaande post. Daarnaast behoort kwaliteitsbeheer tot de taken, bestaande uit het controleren en archiveren van digitale zaakdossiers. Ook voor alle andere voorkomende (archief)werkzaamheden binnen informatiebeheer kun je worden ingezet.

Kandidaatomschrijving

We zoeken iemand die ruime ervaring heeft met bovenvermelde werkzaamheden en de gemeentelijke processen kent. Het bekend zijn met de applicatie Join Zaak & Document is een pré

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De kandidaat heeft in de afgelopen drie jaren een aantal vergelijkbare trajecten uitgevoerd Weging: 25 %
  • De kandidaat heeft ervaring met het werken in de zaakapplicatie Join Zaak & Document (van Decos) Weging: 20 %
  • De kandidaat kent de werkprocessen die binnen het vakgebied informatiebeheer en in de organisatie worden toegepast Weging: 10 %
  • De kandidaat heeft relevante scholing gevolgd op het gebied van informatiebeheer bijvoorbeeld SOD, LARM etc.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox