Gemeente Pijnacker Nootdorp
max €60 per uur
Zuid-Holland
32 uur per week
16 januari 2023
16 april 2023
Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
Opdracht
De gemeente Pijnacker-Nootdorp werkt aan het terugdringen van ondermijnende criminaliteit. Er is inmiddels een plan van aanpak opgesteld hetgeen samen met relevante partners en betrokkene uitgevoerd dient te worden. De resultaten worden hierbij duurzaam geborgd. Van belang is dat de gemeente bij het uitvoeren van het opgestelde plan van aanpak en de daarbij beschreven interventies goed wordt ondersteund op basis van informatie en analyse.
Om dit te kunnen realiseren, is de gemeente op zoek naar een informatie analist / medewerker ondersteuning voor 24 uren per week. De medewerker zal projecten en interventies gaan voorbereiden in afstemming met de partners. De uitvoering is breed en bevat onder andere het organiseren van bewustwordingstrainingen tot en met de analyse van informatie op pandniveau. De medeweker levert administratieve ondersteuning in het uitvoeringsplan en zorgt dat de monitoring en verantwoording up to date blijven.
Over ons team
Je komt te werken binnen het team Veiligheid en Handhaving. Het team is gepositioneerd binnen de afdeling Wijkzaken. De medewerkers binnen het team verrichten verschillende taken op het gebied van veiligheid, APV/bijzondere wetten en toezicht en handhaving en milieu. Dit doen zij met het doel de gemeente Pijnacker-Nootdorp leefbaar en veilig te houden.
Wat neem je mee?
Omdat je een adviserende rol hebt richting collega’s en belanghebbenden, is een goed ontwikkeld omgevingsbewustzijn noodzakelijk. Je kunt zelfstandig werken, bent communicatief sterk en kunt flexibel schakelen bij nieuwe ontwikkelingen in projecten en in casuïstiek. En je weet hoe je in gesprek moet met het bestuur, betrokken partners, bewoners en ondernemers, en waar nodig ben je instaat een gedegen advies op te stellen en uitvoering te geven aan het plan van aanpak.
Je gaat je o.a. bezighouden met:
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox