Gemeente Arnhem

HR medewerker

Gemeente Arnhem

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Wij werken samen met de stad. Kijken verder dan wat nu is. Bouwen wat nog niet bestaat.
Wij zetten ons in voor een toekomstbestendige stad. Groen, cultuur, energie en sport zijn voor ons belangrijke thema’s. Wij durven. Wij ondernemen.

Wij gaan voor diversiteit. Wij zetten ons in om een stad en werkomgeving te creëren waar iedereen zich thuis voelt en zichzelf kan zijn. De talenten van nu zijn veelzijdiger dan ooit. Een werkomgeving waar ruimte is voor verschillen is van groot belang voor de aansluiting bij de ontwikkeling in onze stad. Kom het verschil maken! 
Arnhem Werkt! Ook voor jou?

Opdrachtomschrijving
In verband met zwangerschapsverlof zijn wij op zoek naar een tijdelijke vervanging HR-medewerker. Wil jij de gemeente ondersteunen op het gebied van HR én Leren & Ontwikkelen? Lees snel verder.

Het team
De afdeling P&O is volop in ontwikkeling. Je wordt onderdeel van een P&O team (ca. 25 fte), die bestaat uit verschillende disciplines en experts en die samen zorgen voor advisering aan en ondersteuning van de totale organisatie.

Functievereisten
Je bent nauwkeurig en kan overzicht behouden in een hectische omgeving. Daarnaast kun je goed samenwerken en leg je makkelijk verbinding met je collega’s en de stakeholders in de organisatie. Je bent in staat om de basis op orde te brengen en ben je naast flexibel, ook pro actief, verantwoordelijk en innovatief.
Verder vragen wij MBO of HBO werk- en denkniveau en ben je minimaal 24 uur beschikbaar.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker/HR-medewerker binnen een gemeentelijke organisatie
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker/HR-medewerker binnen een gemeentelijke organisatie
  • Competenties zullen worden getoetst tijdens het gesprek

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox