Gemeente Breda

HR Medewerker

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

Ben jij een HR talent met ervaring en expertise als HR medewerker? Wij zoeken jou!

Introductie

Afdeling HR van de Gemeente Breda
Binnen de gemeente Breda staat het leveren van dienstverlening aan onze interne en externe klant op één. De afdeling HR heeft de ambitie haar interne HR-dienstverlening continu te verbeteren naar een niveau dat aansluit bij de behoefte van de organisatie. Na een aanbesteding start het implementatieproject voor ons nieuwe HR Systeem. Hiermee maken wij de stap om van twee systemen integraal te gaan werken met één HR systeem.


Wie zoeken wij

Wij zoeken een collega om ons team tijdelijk te versterken. Wij werken dit jaar aan de implementatie van een nieuw HR-systeem. Tegelijkertijd werken we aan een optimaliseringsslag voor de huidige werkzaamheden.  Om er zo voor te zorgen dat de HR Dienstverlening goedlopend en efficiënt is ingericht hebben wij tijdelijke versterking nodig. Als HR medewerker bij de gemeente Breda ben je vraagbaak en aanspreekpunt op het gebied van alle HR vragen van jouw collega's. zowel leidinggevende als medewerkers binnen de gemeente Breda. Jij wordt blij van tevreden collega's. Je zorgt ervoor dat HR processen nauwkeurig verwerkt worden en denkt na over verbeteringen in onze HR dienstverlening! We zetten in op maximale digitalisering de komende jaren.

Wat ga je doen?
Je verricht als HR medewerker, administratieve en dienstverlenende werkzaamheden en zorgt voor:

  • Een snelle en juiste administratieve afhandeling van alle in- door- en uitstroomverzoeken en mutaties, inzetbaarheid & verzuim verzoeken en mutaties, arbeidsvoorwaardelijke verzoeken en vragen, waaronder het maken van brieven en contracten.
  • Het beantwoorden van alle praktische HR-vragen die binnenkomen. Een makkelijke tot moeilijke vraag, jij geeft een begrijpelijk antwoord.
  • Administratieve taken m.b.t. verzuim in het werkgeversportaal UWV.
  • Het delen van je HR expertise in praktijksituaties die zich voordoen. En het vinden van een oplossing met oog voor de klant. 
  • Je werkt samen met andere HR expertgroepen. Zo werk je nauw samen met de salarisadministratie, HR adviseurs en bied je ondersteuning richting onze klanten.

 


Wie zijn wij
Op basis van onze HR visie zijn de HR werkzaamheden onderverdeeld in expertgroepen. Jij maakt deel uit van de expertgroep HR dienstverlening. Je werkt daarin samen met 6 andere HR medewerkers. De sfeer onder de HR medewerkers is ontspannen en samenwerkingsgericht. Hulp vragen en elkaar ondersteunen waar nodig is vanzelfsprekend.
Je werkt intensief samen met de HR adviseurs. Samen ondersteunen jullie je accounts. De HR adviseurs zijn blij met de geboden ondersteuning en overleggen graag met je.
Lees meer over de gemeente Breda: https://www.breda.nl/gemeente-breda-bedrijfsinformatie

Op dit moment werken we op basis van, ‘werken waar het werkt’. Je werkt vanuit het stadskantoor, thuis of mogelijk ook op een van onze uitvoeringslocaties, in de stad of nog ergens anders. En dat vraagt afstemming met je teamleider en je collega’s. Je hebt geen vaste werkplek meer en je bedenkt vooraf wat voor soort werkplek je op welk moment nodig hebt. Natuurlijk zorgen we dat je thuis, een bureaustoel, bureau en laptop hebt.

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring als HR medewerker. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van HR administratie en werken met een CAO. Dit moet blijken uit het cv
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde MBO opleiding in de richting van HR, P&O administratie. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1 jaar ervaring als HR medewerker. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1 jaar ervaring met cao Sociale Werkvoorziening en/of cao Aan de Slag. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1 jaar ervaring met het HR systeem Afas. Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - klantgericht - resultaatgericht - integer - kei in het organiseren van eigen werk - teamwerker De week van 29 maart is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox