Hogeschool Leiden

Gebouwbeheerder Technisch Beheer

Hogeschool Leiden

  • max €65 per uur

  • Zuid-Holland

  • 24 uur per week

  • Beheer Onderhoud
  • 16 juni 2023

  • 30 september 2023

De opdracht­omschrijving

De functie
Hogeschool Leiden is per direct op zoek naar een Gebouwbeheerder Technisch Bedrijf  voor 24 uur per week. 

Facilitair Bedrijf en Huisvesting

Als Gebouwbeheerder maak je onderdeel uit van de afdeling Huisvesting & Beheer van het Facilitair 

Bedrijf & Huisvesting. Het Facilitair Bedrijf & Huisvesting is gepositioneerd als ondersteunende dienst 

die aansluit bij het primaire proces. Er werken 70 medewerkers bij deze dienst. De deelgebieden van 

het Facilitair Bedrijf & Huisvesting zijn: Huisvesting & Beheer, Inkoop, Schoonmaak, Catering, 

Beveiliging, Conciërge, Receptie, Repro, BHV, Veiligheid, Duurzaamheid, Servicedesk en 

Evenementen. 

Wat ga je doen? 

Als Gebouwbeheerder ben je onmisbaar. De continuïteit van het primaire proces is één van je 

belangrijkste verantwoordelijkheden. Je voert de regie op technisch beheer en 

onderhoudswerkzaamheden aan gebouwen/gebouwonderdelen. Daarnaast coördineer je de 

werkzaamheden van onderhoudsfirma’s en leveranciers. Je hebt een passie voor beheer en 

onderhoud in alle facetten en bent als geen ander in staat om bij te dragen aan een veilige en 

kwalitatief hoge huisvesting van Hogeschool Leiden. In jouw functie neem je de regie over lopende 

projecten zoals: 

- Plaatsing zonnepanelen 

- Vervanging zonwering 

- Buitenschilderwerk 

- Laadpalen parkeerterrein 

- Optimalisatie binnenklimaat 

Binnen de afdeling Huisvesting & Beheer werk je nauw samen met de Manager Technisch Beheer 

(jouw leidinggevende), de medewerkers Technisch Beheer, medewerkers Huisvesting en diverse 

directe collega’s binnen de dienst Facilitair Bedrijf & Huisvesting. Kortom: een dynamische 

omgeving. 

Functie-eisen 

Je beschikt over innoverend vermogen en een sterk ontwikkeld omgevingsbewustzijn. Daarnaast ben 

je resultaatgericht en ben je in staat om de samenwerking met relevante stakeholders op te zoeken 

en verbinding op onderwerpen te bewerkstelligen. Je bent onderzoekend en nieuwsgierig, op de 

hoogte van relevante maatschappelijke en vakinhoudelijke ontwikkelingen op het gebied van Facility 

Management. Je weet deze kennis te benutten ten behoeve van de ontwikkeling van onze dienst 

Facilitair Bedrijf & Huisvesting. 

 

Taken en verantwoordelijkheden

- Beheer/onderhoud van werktuigkundige/ elektrotechnische installaties en bouwkundige 

werkzaamheden; 

- Planning, organisatie en uitvoering van werkzaamheden (inclusief kosten); 

- Proactieve advies- en aansturende rol tijdens projecten; 

- Ondersteunende werkzaamheden zoals contact met leveranciers, opvragen van offertes en het 

controleren van opgeleverd werk door onderhoudsfirma’s en/of leveranciers; 

- Het (laten) bijhouden van logboeken, tijdige inspecties en keuringen in het kader van 

gebouwveiligheid; 

- Het controleren op het naleven van wet- en regelgeving. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Afgeronde relevante technische mbo/hbo opleiding; - Minimaal 3 jaar ervaring op werktuigbouwkundig en/of elektrotechnisch en/of bouwkundig gebied; - Resultaat-, service- en oplossingsgericht; - Energieke en leergierige persoonlijkheid; - In staat om op verschillende niveaus binnen en buiten de afdeling communiceren; - Affiniteit met energieverbruik en reductie, bijbehorende cijfers.
  • Verificatie Na het publiceren van het voornemen tot gunnen zal Hogeschool Leiden overgaan tot het verifiëren van de gegevens van de inschrijver aan wie Hogeschool Leiden voornemens is de opdracht te gunnen. Deze inschrijver dient binnen 3 werkdagen in ieder geval de volgende documenten aan te leveren via Mercell: Uittreksel van Kamer van Koophandel (niet ouder dan 6 maanden, op het moment van inschrijven, voorzien van een handtekening door tekenbevoegde persoon) Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA), geheel ingevuld en ondertekend door bevoegd vertegenwoordiger van de onderneming. Kopie polis bedrijfsaansprakelijkheid (niet ouder dan 1 jaar, op het moment van inschrijven)* Kopie Polis beroepsaansprakelijkheid (niet ouder dan 1 jaar, op het moment van inschrijven)* Gedragsverklaring Aanbesteden (niet ouder dan 2 jaar, op het moment van inschrijven) Verklaring van de Belastingdienst (niet ouder dan 6 maanden, op het moment van inschrijven). * Financiële geschiktheidseis: De leverancier dient uiterlijk op het moment van gunning van de Overeenkomst adequaat verzekerd te zijn voor de met de uitvoering van de Overeenkomst verband houdende beroeps- en/of bedrijfsaansprakelijkheidsrisico’s. De verzekering dient dekking te bieden van EUR 150.000 per gebeurtenis met een maximum van EUR 500.000 per contractjaar of gedeelte van een jaar dat de Overeenkomst van kracht is. Indien derden worden ingezet bij de uitvoering van de Overeenkomst dient de verzekering ook schade als gevolg van handelen of nalaten van bij de uitvoering van de overeenkomst ingeschakelde derden te dekken. Inschrijver gaat akkoord met het bovenstaande.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox