Gemeente Rucphen

gebiedsregisseur

Gemeente Rucphen

De opdracht­omschrijving

Wie zijn wij?
Gemeente Rucphen is met haar 22.400 inwoners een kleinschalige gemeente in Noord- Brabant. Zo’n 150 medewerkers werken voor onze gemeente, waar de kernen Rucphen, Schijf, Sprundel, St. Willebrord en Zegge onder vallen. Samen werken we aan zaken die echt iets toevoegen en die belangrijk zijn voor onze inwoners, verenigingen en ondernemers. 

Wij zijn continu in ontwikkeling.
Werken bij de gemeente Rucphen betekent ‘Samenwerken aan Resultaat en Mens’. Natuurlijk zijn we verantwoordelijk voor wegen, water, groen en gebouwen, maar ook voor bijvoorbeeld jeugd, de Wet Maatschappelijke ondersteuning (Wmo) en de Participatiewet. We dragen allemaal op onze eigen manier bij aan het resultaat. De mens stellen we dan ook nadrukkelijk centraal. Je staat daardoor dicht bij de burgers en ondersteunt hen op deze vlakken. Heel dankbaar werk dus! Er komen steeds meer taken bij de gemeenten te liggen. Jouw bijdrage wordt dus steeds groter. Jouw rol varieert daarin van adviseur, tot initiatiefnemer of je pakt de regie. Wil jij hier graag deel van uitmaken, lees dan verder.
  |

| | | --- | | Voor de afdeling Beheer en Ruimtelijke Ontwikkeling, team Beheer Openbare Ruimte zijn we op zoek naar een:

Gebiedsregisseur m/v

36 uur per week

Plaats in de organisatie
De functie valt organisatorisch onder het team Beheer Openbare Ruimte, onderdeel van de afdeling Beheer en Ruimtelijke Ontwikkeling. Het team bestaat uit adviseurs, werkvoorbereiders en de servicedienst. De functie wordt uitgevoerd binnen de servicedienst. Je wordt één van de drie gebiedsregisseurs binnen dit onderdeel.

Wat ga je doen? * Als gebiedsregisseur ben je verantwoordelijk voor alle onderdelen van het onderhoud van de openbare ruimte en ben je aanspreekpunt voor het aan jou toegewezen gebied. Je draagt zorg voor een schone en veilige leefomgeving. * Je houdt contact met de omgeving en vertegenwoordigt de gemeente, ook wanneer sprake is van tegengestelde belangen. * Je draagt zorg voor een correcte en tijdige afhandeling van binnengekomen meldingen en klachten. * Je stuurt medewerkers aan die in jouw gebied zorgdragen voor het onderhoud en houdt toezicht op werkzaamheden die verricht worden door derden. * Je hebt afstemming met andere gebiedsregisseurs over de personeelsinzet en bijbehorende planning. * Je werkt ook samen met adviseurs en werkvoorbereiders. Je geeft hen advies over zaken die van belang zijn voor de uitvoering van hun werkzaamheden. * Je bent verantwoordelijk voor de uitvoeringsbudgetten van het eigen vakgebied. * Je draait mee in de gemeentelijke storingsdienst (buiten kantoortijden).

Wat verwachten we van jou?
Je bent klantgericht en stemt jouw manier van communiceren af op de situatie en de persoon. Je bent gedreven en initiatiefrijk van aard. Je bent stressbestendig en werkt graag in teamverband. Je werkt nauwkeurig en je bent in staat om bedrijfsprocessen goed te overzien. Je denkt proactief mee in het team om de dienstverlening optimaal te houden.

Wat neem je mee? * Gedrevenheid en impact; * MBO + werk en denkniveau; * Ruime kennis en ervaring als gebiedsregisseur/opzichter of aantoonbaar geïnteresseerd en gemotiveerd om deze kennis en ervaring op te doen; * In staat zijn om integraal overzicht te houden op het werk in het gebied; * Gezien de samenstelling van het team bij voorkeur ruime ervaring in het vakgebied groen; * Bereidheid tot het volgen van cursussen/opleidingen buiten het eigen vakgebied.

Werkervaring bij een gemeente is mooi meegenomen, maar geen vereiste. We vinden het veel belangrijker hoe je werkt.

Wat bieden wij?
De arbeidsvoorwaarden zijn prima geregeld! Het salaris is afhankelijk van jouw achtergrond en ervaring en op basis van functieschaal 8 (minimaal € 2.484,- en maximaal € 3.591,-) bruto per maand o.b.v. 36 uur per week. Afhankelijk van jouw ervaring en huidige situatie doen we je een passend voorstel binnen deze bandbreedte. Uitloopschaal 9 is op termijn bij goed functioneren haalbaar. Wij bieden een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met de intentie om deze na een jaar om te zetten naar onbepaalde tijd.  

De servicedienst werkt volgens een vast rooster van maandag t/m vrijdag tussen 7.30 en 16.15 uur. Heb je behoefte aan een vaste vrije ochtend of middag, dan hebben wij voldoende flexibiliteit om dit in te vullen. Anderzijds zullen we ook buiten dit rooster wel eens een beroep op je inzet doen.

|

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat past binnen het team. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Kandidaat heeft ervaring met MS Office. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.

De Wensen

  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijk sensitiviteit. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox