Gemeente Amsterdam

Functioneel beheerder senior

Gemeente Amsterdam

De opdracht­omschrijving

Functieomschrijving
Binnen de vakgroep functioneel beheer verzorgt het Team 6 het beheer van applicaties op het gebied van Werk, Participatie en Inkomen. De medewerkers uit het team werken volgens het SAFe model binnen de WPI Opgave Realisatie Trein in meerdere multidisciplinaire teams. Binnen deze Agile-teams vindt zowel de vernieuwing als het reguliere beheer op de applicaties plaats.

Werkzaamheden
Dit doe je op een gemiddelde werkdag binnen het agile team dat de applicatie RAAK beheert en gaat migreren:

• Ondersteunen van gebruikers, bijhouden van de registratie van meldingen, het beantwoorden van vragen en het oplossen van incidenten;
• Intensief onderhouden van met hostingpartijen op het gebied van infrastructuur (client, applicatieserver en database) met name op het gebied security en connectiviteit;
• Oog houden op een juiste inrichting van de applicatie en (laten) doorvoeren van wijzigingen in de applicatie;
• Data-analyses uitvoeren ten behoeve van datamigraties en dataconversies;
• Koppelvlakken beheren met o.a. Suwi-keten en de applicaties GALO en Socrates.

Gemeentelijke organisatie
Met ruim 18.000 collega's zorgen we ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers.
Werken voor Amsterdam betekent bijdragen aan iets groots. Aan groei, veiligheid, ontwikkeling, gezondheid. Van de stad, van Amsterdammers. Daarmee geven wij Amsterdam door; aan de toekomst, aan volgende generaties.
We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega's zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collega's, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad.
Lees meer over de organisatiestructuur van de gemeente Amsterdam.

De opdrachtgever(s)
De medewerkers van functioneel beheer werken volgens de SAFe principes binnen de WPI Opgave Realisatie Trein, "De Amsterdammer financieel gezond en aan het werk" in meerdere multidisciplinaire teams. Binnen deze Agile-teams vindt zowel de vernieuwing als het reguliere beheer op de applicaties plaats.

Medewerkers functioneel beheer horen bij de directie Digitalisering, Innovatie en Informatie. Binnen deze directie zijn verschillende vakgroepen georganiseerd. Beheerders vallen onder de vakgroep Functioneel Beheer.


De Eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder van de applicatie RAAK.
  • De aangeboden kandidaat heeft kennis van het datamodel van RAAK voor het uitvoeren van data-analyses om deze toe te passen op de strategie rond datamigraties en -conversies.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met TOAD-SQL, PL-SQL, SQL Word.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met de koppelvlakken van RAAK, zoals met de Suwi-keten, GALO en Socrates volgens nieuwe transactiestandaard eisen.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als functioneel beheerder in de afgelopen 10 jaar.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis en ervaring om als gesprekspartner te worden erkend door hostingpartijen op het gebied van infrastructuur (client, applicatieserver en database) met name op het gebied security en connectiviteit.
  • De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau.
  • De aangeboden kandidaat is in het bezit van een erkende hbo diploma. Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.
  • Geef in maximaal 1 pagina's aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht. Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.

De Wensen

  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 8 jaar werkervaring bij een Nederlandse gemeente, binnen Sociaal Domein.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 1 jaar kennis van en ervaring met werken met de SAFe methodiek.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare ervaring met de applicaties RAS en DCM.
  • De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met werken in Topdesk.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox