Gemeente Hilversum

Functioneel beheerder HR en financiën

Gemeente Hilversum

De opdracht­omschrijving

Gemeente Hilversum, een uitdagende werkgever in de Mediastad in het groen
De gemeente Hilversum luistert aandachtig naar de vraagstukken die haar burgers, bezoekers en bedrijven aan de orde stellen. We zoeken actief de dialoog op met onze inwoners en partners. We helpen hen om oplossingen te vinden. Soms door in coproductie samen te werken. En soms door de regie te voeren. Zo werken we aan een zelfredzame samenleving. Die samenleving verandert echter steeds sneller. Van ons wordt verwacht dat wij effectief en tijdig kunnen inspringen op nieuwe eisen en wensen.

Hiervoor hebben we een netwerkorganisatie gebouwd. Daarin werken ruim 600 collega’s aan wat er nodig is voor en in Hilversum. Dat zijn collega's die hun maatschappelijke betrokkenheid en ambitie kunnen omzetten naar concrete resultaten, waar de stad verder mee kan. Het zijn collega's die bereid zijn om steeds die extra stap te zetten, ook op de minder gebaande paden. Die anderen - binnen en buiten de organisatie - stimuleren en helpen om hetzelfde te doen. Collega's die flexibiliteit tonen in houding en gedrag. Die denken en handelen vanuit zelfvertrouwen en verantwoordelijkheid. Collega’s die politiek sensitief zijn, inzicht hebben in de processen en hun eigen rol binnen een politiek bestuurlijke omgeving.

Onze kernwaarden: klantgericht werken, initiatief nemen, samenwerken en samenlevingsgericht werken. De rode draad is dat we ons blijven ontwikkelen. Dan zijn we nu, maar ook in de toekomst, toegerust voor de (nieuwe) taken waar we als gemeente voor staan.

Opdracht
Voor het functioneel beheer van HR processen en de applicatie Motion van centric zijn we op zoek naar tijdelijke versterkingen binnen ons team. Deels omdat een van de beheerders tijdelijk is uitgevallen en deels omdat we wegens een implementatie traject identity access management de komende tijd een piek in de werkzaamheden voor de functioneel beheerders zien. We zoeken daarom een functioneel beheerder die snel in kan stappen en bij voorkeur ervaring heeft met HR- applicaties en/of IAM systemen.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het functioneel beheer van een HR applicatie zoals Motion van Centric;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het functioneel beheer van de financiële applicatie Key2financien van Centric (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder bij een gemeente;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het functioneel beheer van een identity access management tool zoals Hello ID (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder bij een gemeente;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het functioneel beheer van een HR applicatie zoals Motion van centric (benoem dit duidelijk in het cv.);
  • Uiterlijk beschikbaar per 7 augustus 2023 voor minimaal 24 uur per week.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox