Gemeente Baarn
geen max tarief
Utrecht
32 uur per week
14 november 2022
14 februari 2023
Organisatie
Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie.
Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Ook zijn er korte lijnen met het gemeentebestuur en het management. Wij werken steeds meer in verbinding met de inwoners, maar ook intern met onze collega’s van verschillende vakgebieden. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen.
De organisatie is flink in beweging; loopbaan, mobiliteit, ontwikkeling en opleidingen zijn bij ons net zo belangrijk als de koffie, een goed gesprek met je leidinggevende en een goede werkomgeving. Wie bij ons werkt kan rekenen op steun van collega’s, een leidinggevende die faciliteert en een uitdagende werkomgeving. De focus van de gemeente Baarn is gericht op het centraal stellen van de klant en het verder ontwikkelen van de organisatie en de dienstverlening. Regelmatig zijn wij op zoek naar enthousiaste en talentvolle medewerkers die zich herkennen in onze kernwaarden: samenwerken, verbinden, duidelijk.
Opdracht:
Functioneel applicatiebeheerder VTH applicatie voor gemiddeld 32 uur per week.
Voor de VTH processen (vergunningen, toezicht en handhaving) gebruiken we binnen gemeente Baarn de applicatie Powerbrowser. Wij zoeken een ervaren applicatiebeheerder die het leuk vind om niet alleen de bestaande inrichting te beheren maar ook meedenkt en werkt aan het verder inrichten van nieuwe processen in het kader van de nieuwe Omgevingswet.
Daarnaast zijn er nog wat kleinere applicaties zoals Carel, TerceraGo en BerkeleyBridge waarvan het fijn is dat je die ook beheert.
Jouw taken:
- Gebruikersondersteuning;
- Gebruikersbeheer (nieuwe accounts aanmaken in Powerbrowser en Omgevingsloket en uit dienst zetten);
- Rapportages maken voor o.a. jaarverslagen, accountantscontroles en om verschillende zaken te monitoren;
- Beheer koppelingen Omgevingsloket, Key2Financien, DROP en Zaaksysteem i.s.m. collega’s van betrokken systemen;
- Inrichten Powerbrowser voor de komst van Omgevingswet;
- Testen koppeling DSO – Powerbrowser;
- Inrichten nieuwe zaaktypes en werkprocessen;
- Het functioneel verder inrichten van de applicatie en uitvoeren van functioneel beheer, i.s.m. de functioneel beheerder van de gemeente Soest;
- Inrichten en beheren van briefsjablonen;
- Het testen en in productie nemen van releases;
- Het oppakken en afhandelen van wijzigingen en incidenten;
- Beschrijven van VTH processen en werkinstructies.
Wie ben jij?
Je bent een ervaren functioneel applicatiebeheerder. Bij voorkeur heb je al ervaring met Powerbrowser of vergelijkbare (VTH) applicaties. Het is handig als je uit de voeten kunt met SQL.
Competenties
Analytisch, plannen& organiseren, verbindend, creatief, zelfstarter, lef, resultaatgericht, samenwerken, nauwkeurig
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox