Gemeente Nijmegen

Financieel Medewerkers Uitkeringsadministratie

Gemeente Nijmegen

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Voor onze uitkeringsadministratie zoeken wij tijdelijk versterking.

Op tijd en accuraat verwerken van de financiële mutaties zorgt voor onder andere rechtmatig verstrekken van de uitkeringen. Dat doen we niet alleen door middel van administratieve taken, maar ook door tijdig uitkeringsgerechtigden (telefonisch) te benaderen.

 

Een van de huidig ingehuurde opdrachtnemers zal ook een offerte uitbrengen op deze opdracht.


Verantwoordelijkheden

  • Je bent, samen met je collega’s, verantwoordelijk voor het tijdig en juist uitbetalen van de uitkeringen;
  • Je verricht onderzoek met betrekking tot inkomsten van de burger;
  • je rapporteert en verwerkt inkomsten met het oog op een rechtmatige maandelijkse verstrekking van de uitkering;
  • Je signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen;
  • Je hebt contacten met de klanten in je caseload;
  • Je bent een vraagbaak voor collega's en in- en externe relaties op het gebied van financieel-administratieve verwerking. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-01-2023 tot en met 31-12-2023 voor minimaal 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 6 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar afgeronde mbo- opleiding op financieel- administratief gebied;
  • Basiskennis van relevante wet- en regelgeving binnen het veld van de sociale zekerheid (oa. Participatiewet);
  • Aantoonbaar ervaring met automatiseringssystemen waaronder GWS-4all;
  • Minimaal 3 jaar recente ervaring (sinds 2018) als Financieel Medewerker Uitkeringsadministratie.

De Wensen

  • Meerjarige ervaring als Financieel Medewerker Uitkeringsadministratie: > 4 jaar is 10%, > 5 jaar is 20%.
  • Ervaring in gespreksvoering met klanten. Geef 2 voorbeelden, elk overtuigend voorbeeld scoort 20%;
  • Ervaring met de leefgeldregeling Oekraïne;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox