Gemeente Zoetermeer

Financieel medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Zoetermeer

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Zoetermeer is uitgegroeid tot een moderne, complete stad. In het stedennetwerk van Haaglanden en in de Delta-metropool nemen we een centrale plaats in. De inwoners waarderen 'hun' stad als een stad met veel ruimte en groen, een goede infrastructuur en een hoog voorzieningenniveau. In Zoetermeer wonen ongeveer 124.000 inwoners. De stad heeft om en nabij 48.000 arbeidsplaatsen te bieden.

Toekomstvisie
Zoetermeer blijft een stad in beweging. Er ligt een toekomstvisie voor 2025, die inzet op het continueren van de vitale stad die we nu zijn. Die toekomstvisie, samen met het Masterplan en het Meerjaren-investeringsplan, moet ervoor zorgen dat Zoetermeer een aantrekkelijke stad blijft. Een stad met een gezonde financiële basis, waar het prettig wonen, werken en recreëren is. Daar hoort een organisatie bij, die succesvol met die dynamiek en ontwikkelingen om kan gaan en klaar is voor de toekomst. Om die toekomstgerichte organisatie te worden, wordt gewerkt aan een diepgaande organisatieontwikkeling.

Sociaal Domein
Het Sociaal domein biedt o.a. dienstverlening op het gebied van inkomensondersteuning, werk en zorg voor de inwoners van Zoetermeer.

Opdracht
De afdeling Inkomen en zekerheid van het sociaal domein is op zoek naar administratie financieel medewerker uitkeringsadministratie die flexibel  ingezet kan worden op de volgende taken:

  • Het inbrengen van vaste lasten in het uitkering systeem suite
  • Allerhande uitkeringsmutaties verwerken , denk aan inkomsten verrekeningen, opboeken debiteuren, verhuizingen, beëindigingen, toekennen van uitkeringsaanvragen in het uitkeringssysteem suite in het kader van de participatiewet
  • Afhandelen lijstwerk
  • Verwerken van inkomsten verklaringen
  • Allerhande voorkomende financieel administratieve werkzaamheden bij een uitkeringsadministratie

Algemeen voor de opdracht geldt:

  • Het behalen van beoogde resultaten;
  • Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties;
  • Tijdig, binnen de afhandelingstermijnen de mutaties verwerken.

Competenties

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Proactief
  • Zelfsturend vermogen
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 ovt's met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie);
  • Uren dienen over minimaal 3/5 dagen per week te worden verdeeld;

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het inbrengen van vaste lasten en doorbetalingen (duidelijk weergeven in het cv);
  • Minimaal een afgeronde economische/bedrijfskundige mbo niveau 4 opleiding;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als financieel medewerker uitkeringsadministratie;
  • Aantoonbare werkervaring met het afhandelen van aanvragen levensonderhoud Participatiewet;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox