Gemeente Maashorst

Financieel administratief medewerker B

Gemeente Maashorst

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Dit zijn wij
Even voorstellen. Wij zijn Maashorst. Een splinternieuwe gemeente met zes bruisende kernen, omgeven door natuur zoals je die nergens anders tegenkomt. Bij ons vind je het beste van twee werelden: alle voorzieningen in de buurt en toch ruimtelijk en omringd door groen wonen en werken. Dat we nieuw zijn, betekent dat we nog volop uitvinden wie we zijn en welke weg we gaan bewandelen. Spannend? Ja, soms wel. Maar het biedt ook ontzettend veel kansen.
 
Opdrachtomschrijving

  • Uitvoeren van financieel-administratieve werkzaamheden binnen het domein Sociaal, waaronder verzorgen van de uitkeringsadministratie, doen van financiële mutaties, berekeningen, betalingen, ontvangsten, beheer debiteuren, beheer crediteuren, berichtenverkeer, controle van invoergegevens consulenten aanvragen, uitvoeren van derdenbeslag en behandelen van de informatieverzoeken van deurwaarders.
  • Onderhouden van contacten met leveranciers en zorgen voor afstemming over de administratieve processen en aansluiting, over leveringen en invoeren en verwerken van facturen.
  • Verzorgen van controle op facturen en het betaalbaar stellen van verplichtingen en bijhouden budgetten.
  • Het verzorgen van uitbetalingen van de leefgelden Oekraïners en energietoeslag.

 

Kandidaatomschrijving

Eisen

Aantoonbare kennis en ervaring met uitkeringenadministratie bij een gemeente

Afgeronde MBO opleiding binnen het desbetreffende vakgebied

  • Kandidaat heeft minimaal MBO niveau 4 werk en denkniveau en beschikt over een afgeronde relevante MBO opleiding financiële administratie.

Uitgebreide Financiële achtergrond op uitkeringsadministratie (Pwet/Ioaw/Ioaz/Bbz/Minimabeleid) Uit het CV blijkt dat de kandidaat heeft gewerkt als medewerker uitkeringenadministratie binnen het Sociaal Domein, bij een gemeentelijke organisatie. Hoe meer relevante ervaring, hoe hoger de beoordeling.
Aantoonbaar recente kennis en ervaring met Suites voor het sociale domein
Kennis van de gemeentelijke organisatie, de geautomatiseerde systemen (Suite4All, Key2Finance)


Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Ervaring Aantoonbare kennis en ervaring met uitkeringenadministratie bij een gemeente
  • MBO opleiding binnen het desbetreffende vakgebied Afgeronde MBO opleiding binnen het desbetreffende vakgebied Kandidaat heeft minimaal MBO niveau 4 werk en denkniveau en beschikt over een afgeronde relevante MBO opleiding financiële administratie.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Motivatiebrief Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Waarom deze opdracht.Waarom gemeente Maashorst.
  • Kennis en ervaring Uitgebreide Financiële achtergrond op uitkeringsadministratie (Pwet/Ioaw/Ioaz/Bbz/Minimabeleid) Uit het CV blijkt dat de kandidaat heeft gewerkt als medewerker uitkeringenadministratie binnen het Sociaal Domein, bij een gemeentelijke organisatie. Hoe meer relevante ervaring, hoe hoger de beoordeling. Aantoonbaar recente kennis en ervaring met Suites voor het sociale domein Kennis van de gemeentelijke organisatie, de geautomatiseerde systemen (Suite4All, Key2Finance)
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. -        MBO niveau 4 werk- en denkniveau met zeer ruime aanvullende kennis en ervaring op het desbetreffende vakgebied; -        Kennis van de gemeentelijke organisatie, haar interne beleid, regels, procedures en wetgeving; -        Aantoonbaar ruime aanvullende kennis en relevante werkervaring op het vakgebied  van uitkeringenadministratie binnen het sociaal domein; -        Ervaring met werkzaamheden gericht op regelingen zoals de WMO, Participatiewet, Jeugd.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox