Gemeente Bunnik

Financieel Administratief Medewerker

Gemeente Bunnik

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Gemeente Bunnik is een veelzijdige en ambitieuze gemeente die zich graag als een krachtige partner opstelt in regionale netwerken. Al onze medewerkers leveren hun bijdrage aan de Bunnikse kwaliteit in een groene, gezonde en slimme regio. Dat doen wij aan de hand van het collegeprogramma ‘Bunnik bouwen voor elkaar’ waarin voor de komende jaren de belangrijkste opgaven voor gemeente Bunnik staan geformuleerd. Werken bij gemeente Bunnik betekent steengoed zijn in je vak. We worden geïnspireerd en uitgedaagd door de rol van de lokale overheid in het midden van de samenleving. We durven nieuwe wegen te bewandelen, houden van aanpakken en kunnen snel inspelen op relevante geluiden in onze samenleving. In dialoog zoeken we naar oplossingen. Dat doen we met inwoners, ondernemers en de partners in de regio. Het team financiële administratie bestaat in totaal uit 4 parttime medewerkers en maakt onderdeel uit van de afdeling Dienstverlening. Wij werken met UNIT4 Financials. Opdracht
De focus ligt op financieel administratieve taken:

  • Eindverantwoording crediteurenadministratie:
    • Controleren alle facturen voordat deze definitief geboekt worden in het financiële systeem;
    • 1x per week draaien betaaladvieslijst;
    • 1x per week memo Zorgned inlezen;
    • Draaien termijnkalender (per maand en kwartaal);
    • Correctieboekingen op factuurniveau (wijzigen productcode en/of kostensoort);
    • Afletteren crediteuren;
    • Uitzoeken herinneringen van leveranciers i.v.m. niet tijdig betalen;
  • Debiteurenadministratie:
    • Definitief doorboeken debiteuren;
    • Draaien en verzenden nota’s;
    • Correcties verkoopfacturen (wijzigen productcode en/of kostensoort, verlaging/verhoging);
    • Termijnverkoopfacturen doorboeken;
    • Afletteren debiteuren;
  • Overige werkzaamheden:
    • Beheren van de kas (contact geld);
    • Verwerken dagafschriften in de financiële administratie;
    • Administratieve ondersteuning bij verzekeringen.

Competenties

  • Je bent klant-, resultaat- en kwaliteitsgericht;
  • Je bent accuraat;
  • Je kunt goed werken met cijfers;
  • Je bent besluitvaardig, je stelt prioriteiten en je werkt gestructureerd;
  • Je kan goed zelfstandig werken;
  • Je bent sociaal- en communicatief vaardig, zowel mondeling, als schriftelijk;
  • Je bent integer en bereidt een integriteitsverklaring te ondertekenen.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal afgeronde MBO opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring met crediteuren administratie;
  • Aantoonbare werkervaring als financieel administratief medewerker;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als financieel administratief medewerker;
  • Minimaal 1 jaar aaantoonbare werkervaring met crediteurenadministratie;
  • Minimaal een afgeronde MBO financieel-administratieve opleiding;
  • Ervaring met een financieel systeem;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox