gemeente Leidschendam-Voorburg

Financieel Administratief medewerker

gemeente Leidschendam-Voorburg

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo’n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor de lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.

De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. We werken informatie gestuurd, klantgericht en er is veel ruimte voor initiatief. We bieden onze medewerkers de faciliteiten om hybride te werken. Dit maakt het mogelijk om te werken waar en wanneer dat het beste past bij het type werk dat we doen.

Afdeling Bedrijfsvoering
De afdeling Bedrijfsvoering werkt vraaggericht en levert ondersteuning en kwalitatief hoogwaardig en integraal advies aan alle afdelingen binnen de gemeentelijke organisatie. Bedrijfsvoering doet dit om ervoor te zorgen dat de gemeente Leidschendam-Voorburg haar beleidsdoelen haalt binnen de beschikbare middelen en de gestelde kaders. De adviseurs van Bedrijfsvoering zijn onafhankelijk en geven professioneel advies op basis van wet- en regelgeving en bestuurlijke- en organisatiedoelen. De afdeling Bedrijfsvoering bestaat uit zo’n 100 medewerkers.

De opdracht bij Team Financiële Administratie
Het Team Financiële Administratie bestaat uit 19 medewerkers die als taak hebben het verzorgen van de centrale financiële administratie van de gemeente Leidschendam-Voorburg. Onderdeel van dit team betreft de (FM) Financieel Administratief Medewerkers. Samen met 6 medewerkers verzorg je de  o.a. de volgende processen; maandafsluitingen en IC controle op de vastlegging van alle financiële gegevens op  o.a. verplichtingen,  inkoopfacturen, invorderingen, betalingen, memoriaalboekingen, vastleggen betalingsverkeer.  Daarnaast ga je ondersteunen in de administratieve afsluiting  en ondersteuning van de Jaarstukken 2022.  

Competenties
- georganiseerd en secuur kunnen werken;
- kwaliteitsgericht;
- plannen en organiseren;
- zelfstandigheid;
- initiatief;
- samenwerkend;
- gevoel met cijfers en administraties.

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uiterlijk 1 januari 2023 inzetbaar voor 18 -24 uur p/w uur per week voor de gehele duur van de opdracht incl. mogelijke verlengingsoptie(s).
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als financieel medewerker bij een gemeentelijke organisatie op de (centrale) financiële afdeling.
  • Aantoonbare kennis van de financiële- en softwarepakketten Afas, Corsa en Unit4 d.m.v. werkervaring of een afgeronde opleiding / cursus in de afgelopen 3 jaar (blijkt duidelijk uit het cv).
  • Aantoonbare kennis van inkoop- en financiële processen binnen een gemeentelijke organisatie opgedaan d.m.v. werkervaring of een afgeronde opleiding/ cursus in de afgelopen 3 jaar (blijkt duidelijk uit het cv).
  • Aantoonbare kennis van het BBV binnen de gemeente opgedaan d.m.v. werkervaring of een afgeronde opleiding/ cursus in de afgelopen 5 jaar.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox