Veiligheidsregio Utrecht

Facilitair medewerker servicedesk

Veiligheidsregio Utrecht

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Uw veiligheid, Ons werk
Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor de 26 Utrechtse gemeenten. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s va risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio.

Wij zijn er voor de mensen in de samenleving, die rekenen op onze professionaliteit. Onze ambitie is om dat met onze partners steeds beter te doen.

De directie Bedrijfsvoering (ca. 120 medewerkers)  bestaat uit de afdelingen Financiën, Informatiemanagement & ICT Beheer, HRM en Facilitair & Inkoop (F&I). De afdeling F&I (ca. 35 medewerkers) bestaat uit een verschillende samenwerkende disciplines, namelijk huisvesting, inkoop, arbo en facilitaire zaken. De projectmedewerker facilitaire zaken maakt onderdeel uit van de het team facilitaire zaken, die bestaat uit 12 directe collega’s.

De Servicedesk Facilitaire zaken is onderdeel van het team Facilitaire Zaken. De Servicedesk werkt dagelijks aan inkomende meldingen, reserveringen en bestellingen. Hiervoor wordt er binnen de VRU gebruik gemaakt van een FMIS. Daarnaast is de Servicedesk bereikbaar per mail en telefonisch.

Op de Servicedesk werken vijf collega’s en is er frequent contact tussen interne klanten, gemeenten en uitvoerende organisaties.  Het team is op zoek naar tijdelijke versterking om achterstanden in te verwerken meldingen van interne collega’s te kunnen verwerken. Daarnaast wordt er met het team gewerkt aan het optimaliseren van processen, zoals onder andere het afhandelen van meldingen van interne collega’s. 

Opdracht
In samenwerking met de collega’s van de Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor alle wensen en vragen op facilitair gebied voor interne medewerkers en leveranciers. Je bewaakt de oplostermijn van de meldingen, verdeelt werkorders, geeft toegangspasjes en sleutels uit en je hebt veel contact met leveranciers en onze eigen buitendienstmedewerkers.

Competenties

  • Je bent klantgericht en je kunt luisteren en verbinden: je zorgt ervoor dat de (interne) klant zich gehoord weet;
  • Je bent communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk) en gesprekspartner op diverse niveaus zowel intern als extern;
  • Je bent resultaatgericht en kunt goed plannen en organiseren;
  • Je staat stevig in je schoenen, durft verantwoordelijkheid te nemen en kunt zaken goed relativeren;
  • Je kunt goed samenwerken en bent flexibel qua werkzaamheden en werktijden;
  • Je hebt een zakelijke werkhouding en gevoel voor humor;
  • Je bent in staat zelfstandig prioriteit aan te brengen in je werkzaamheden;
  • Goede beheersing van Nederlandse taal (zowel woord als schrift).

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Facilitair medewerker servicedesk;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Facility management;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Facilitair medewerker servicedesk bij een overheidsinstantie;
  • Aantoonbare kennis van én werkervaring met Axxerion (benoem duidelijk in het cv waar deze kennis en werkervaring zijn opgedaan);

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox