Rijkswaterstaat
max €72 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
01 mei 2023
30 april 2024
Rijkswaterstaat heeft als doelstelling om voortdurend te verbeteren, vernieuwen en ontwikkelen op het gebied van veiligheid. Een onderdeel daarvan is het op orde krijgen van de Integrale veiligheidsdossiers (IVD’s) inclusief RI&E’s en het creëren van inzicht in en een structuur om de data tbv de IVD’s op orde te houden. Ben jij die technisch medewerker datamanagement die met een team van ingehuurde collega’s het RWS projectteam kan ondersteunen bij de opdracht om de IVD’s op orde te brengen? Wil jij bijdragen aan het opstellen van een structuur om de IVD’s op orde te houden? Het gaat om objecten en netwerkschakels in het Hoofdvaarwegennet (HVWN), Hoofdwatersysteem (HWS) en Hoofdwegennet (HWN) met kunstwerken zoals sluizen, bruggen, tunnels en het gemaal in IJmuiden.
De Documentcontroller Techniek – Werktuigbouwkunde(WTB) zal binnen het team van ingehuurde collega’s mede uitvoering geven aan de opdracht om de IVD’s op orde te krijgen. Daartoe zal onder andere de data en informatie die nog niet op de juiste wijze is gearchiveerd doorzocht moeten worden.
De werkzaamheden
Het verkrijgen van inzicht in de behoefte van de asset owner t.a.v. van IVD, zodat de bij dit areaal behorende informatiebehoefte in beeld kan worden gebracht.
Het inventariseren en beoordelen (Actueel, Betrouwbaar en Compleet) van de beschikbare areaalgegevens op het vakgebied Werktuigbouwkunde.
De beschikbare areaalgegevens (Actueel Betrouwbaar en Compleet) voor het IVD registeren in de daarvoor aangewezen beheermanagementsystemen (BMS-en) zodat deze doorzoekbaar en traceerbaar zijn voor alle medewerkers.
Meest essentiële competenties
Je bent flexibel en je krijgt energie van het werken in een dynamische omgeving .
Je bent iemand die van nature accuraat en nauwgezet werkt.
Je bent resultaatgericht en hebt je planning op orde.
verband met hybride werken. Dit wordt bepaald in overleg met het projectteam.
Organisatie
Rijkswaterstaat is de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. We beheren en ontwikkelen de rijkswegen, -vaarwegen en -wateren en zetten in op een duurzame leefomgeving. Samen met anderen werken we aan een land dat beschermd is tegen overstromingen. Waar voldoende groen is, en voldoende en schoon water. En waar je vlot en veilig van A naar B kunt. Samenwerken aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. Dat is Rijkswaterstaat.
West-Nederland Noord
West-Nederland Noord is een van de zeven regionale organisatieonderdelen van Rijkswaterstaat. Wij opereren in een sterke politiek-bestuurlijke omgeving die ook landelijk actief en invloedrijk is. Waar wij ons mee bezighouden? Mobiliteit en een goede bereikbaarheid in Noord-Holland en in één van de grootste economische motoren van Nederland: de Randstad. Belangrijke (zakelijke) spelers hierin zijn: Schiphol, Greenport, Tata Steel, het zakendistrict op de Amsterdamse Zuidas en de haven van Amsterdam. Naast het hoofdwegennet beheren we de (noordelijke) Noordzeekust en het Noordzeekanaal. Tot 2030 staat WNN voor de grootste onderhoudsopgave ooit: de renovatie en vervanging van 12 bruggen, 3 tunnels, 3 wegen en 5 sluizen en het grootste gemaal van Europa in IJmuiden. Komende jaren gaan we daarnaast ruim 90 km snelweg vernieuwen en grotendeels vervangen door stiller asfalt.
In totaal werken er een kleine 300 mensen binnen WNN, verspreid over drie directies: Netwerkontwikkeling, Netwerkmanagement en Bedrijfsvoering.
West-Nederland Noord Netwerk Nat en Netwerk droog
Het netwerk Nat staat voor het in stand houden van onze vaarwegen en het hoofdwatersysteem, inclusief objecten als sluizen, waterkeringen en het gemaal. Het netwerk Droog staat voor het in stand houden van ons hoofdwegennet inclusief objecten als bruggen, tunnels en DVM-systemen. Netwerk Nat en netwerk Droog zijn onderdeel van de directie Netwerkmanagement. Als beheerder zijn wij de informatiebron over onze assets en we vertalen deze kennis naar risico’s en kansen. We investeren in de kwaliteit van het assetmanagement. Binnen netwerk Nat en netwerk Droog verzorgen we de planning van maatregelen, als basis voor de programmering en de opdrachten naar de landelijke uitvoeringseenheden. Daarnaast zijn we opdrachtgever voor VWM, die voor onze (vaar)weg en watersysteem het verkeer begeleidt en bruggen, sluizen en gemaal bedient.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox