Nationale Politie
max €100 per uur
Utrecht
36 uur per week
01 september 2023
31 augustus 2026
De politie ICT-organisatie is een grote, professionele groep van gemotiveerde collega’s die meer willen doen dan ‘alleen’ hun ICT-vak uitoefenen. Namelijk: meehelpen om Nederland veiliger te maken en te houden. Het (door)ontwikkelen en beheren van applicaties vindt plaats in zo’n honderd DevOps-teams. Voor het cluster Digitaal Politiecontact zoeken we een ondernemende, veelzijdige en vakbekwame DevOps-applicatiebeheerder.
Je kunt cluster Digitaal Politie Contact zien als het grootste politiebureau van Nederland. De teams binnen dit cluster ontwikkelen en beheren applicaties voor contact tussen burgers en de politie.
Het DevOps-team werkt aan een aantal producten: Servicemodule, Coördinatie Intake en het Signalenportaal. Hiermee worden tijdens het dagelijkse politiewerk onder meer meldingen geregistreerd en toegewezen naar collega’s in de basisteams.
Jouw focus ligt op beheer van de applicaties in de verschillende omgevingen: Oracle, SugarCRM, Redhat Linux, Middleware enKafka.
We werken veelal ‘hybride’, dus deels vanuit huis en deels op kantoor.
Verder loop je ook wel eens mee met de Politie medewerkers in het veld. Door in de praktijk te ervaren hoe en waarvoor de systemen werken, kun je maatwerk blijven leveren en eraan bijdragen dat het Nederlandse politiekorps dankzij de ICT tot de beste ter wereld blijft behoren.
Omdat de politie een 24x7-organisatie is, horen bereikbaarheids-/piketdiensten er ook bij.
Verantwoordelijkheden
Type inzet
Kijkende naar de inhoud van deze aanvraag en de wet DBA, leent deze aanvraag zich er niet voor om door een ZZP'er uitgevoerd te worden.
Piketdiensten zijn een onderdeel van deze opdracht.
Doelstelling
Contacten
Je onderhoudt contact met de leden binnen je team, het cluster en de productielijn waar het Devops-team onderdeel van is. Tevens heb je contact met de stakeholders en eindgebruikers middels het scrumproces.
Opleiding
Eisen:
Wensen:
Professionele kennis en werkervaring
Eisen:
Wensen:
Competenties
Coachen: Verkent de ontwikkelbehoeften van medewerkers en stimuleert,
motiveert en coacht hen om hun vakbekwaamheid op een hoger
niveau te brengen en de medewerkers zo verder te ontwikkelen.
Initiatief: Signaleert kansen. Handelt ernaar en durft daarbij risico’s te
nemen om uiteindelijk een bepaald herkenbaar voordeel voor de
organisatie te behalen. Begint liever uit zichzelf dan passief af te
wachten.
Klantgerichtheid: Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en
speelt daarop in.
Leervermogen: Is alert op nieuwe informatie. Maakt zich actief meester van
nieuwe kennis en past deze effectief toe voor de eigen functie.
Overtuigingskracht: Toont gedrag dat er op is gericht om anderen te overtuigen van
een bepaald standpunt en instemming te krijgen met bepaalde
plannen of ideeën.
Probleemanalyse: Signaleert problemen, zoekt en herkent belangrijke informatie,
rafelt vraagstukken uiteen en legt verbanden tussen gegevens.
Samenwerken: Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het
gemeenschappelijke resultaat.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox