gemeente Landsmeer

Corporate Recruiter

gemeente Landsmeer

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Werken bij de gemeente Landsmeer is werken in een gemeente met grote ambities: korte lijnen, informele werkrelaties en grote onderlinge verbondenheid. Met het organisatie ontwikkelplan zijn we gestart om als organisatie in te spelen op veranderingen waarbij we investeren in onze medewerkers, die veel ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen. Van onze medewerkers vragen wij dat zij actief meedenken en werken aan zowel de eigen ontwikkeling als die van de organisatie. Hiertoe biedt de gemeente Landsmeer alle kansen om jezelf te blijven ontwikkelen, nieuwe werkwijzen te ontdekken en te implementeren. Resultaatgerichtheid, verantwoordelijkheid, pro activiteit, verbinden en communicatie zijn hierbij onze sleutelwoorden.

Opdracht
De functie van Corporate Recruiter is een nieuwe rol die momenteel niet bestaat binnen onze gemeente. Door beperkte formatieve ruimte binnen het team HR (2 HR adviseurs) en de uitdagingen om nieuwe collega’s te vinden, zijn wij tot de conclusie gekomen om tijdelijk een corporate recruiter in te huren. Als recruiter ben jij, samen met onze HR-adviseurs, verantwoordelijk voor de werving & selectie van nieuwe collega’s. Jij zorgt met jouw creatieve aanpak voor de verdere omslag van passieve werving naar een actieve en innovatieve wervingsstrategie. Je houdt ervan om resultaat neer te zetten. Dankzij jouw inzet verhogen wij de kwaliteit van onze werving en selectie en de zichtbaarheid van de gemeente Landsmeer als een van de leukste werkgevers in Noord-Holland

Je taken en werkzaamheden zijn:

  • Je regisseert het hele proces van werving en selectie tot aan het arbeidsvoorwaardengesprek;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor leidinggevenden met vacatures;
  • Je searcht en benadert potentiële kandidaten voor passende vacatures;
  • Je bent contactpersoon voor externe partijen;
  • Je zet een wervingscampagne op met als doel ieder half jaar nieuwe stagiaires te werven voor onze verschillende eenheden;
  • Je coördineert het inhuurproces waardoor wij overzicht en inzicht hebben in de interim vacatures voor specialistische functies;
  • Je bedenkt campagnes en zet hiervoor instrumenten, middelen en kanalen in.

Competenties

  • Je maakt gemakkelijk contact met collega's op alle lagen binnen de organisatie;
  • Je hebt inzicht in bestuurlijke, organisatorische en functionele verhoudingen;
  • Je bent thuis in de social mediakanalen zoals LinkedIn, Facebook en de gebruikelijke vacaturebanken/portalen;
  • Je werkt gestructureerd en planmatig;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als recruiter.
  • Aantoonbare werkervaring met ontwikkeling en implementatie van recruitment- en arbeidsmarktstrategie.

De Wensen

  • Afgeronde cursus / opleiding op het gebied van Recruitment.
  • Aantoonbare werkervaring met sourcen van verschillende branches en niveaus.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als corporate recruiter bij een overheidsorganisatie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox