Gemeente Nijmegen

Contractmanager Winkelsteeg

Gemeente Nijmegen

  • max €145 per uur

  • Gelderland

  • 24 uur per week

  • Inkoop
  • 01 september 2023

  • 31 augustus 2024

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Vanuit de Nijmeegse Omgevingsvisie 2020-2040 Stad in beweging - waarin uitgangspunten staan opgenomen voor het gebruik van ruimte in Nijmegen - is er een ontwikkelvisie voor Winkelsteeg vastgesteld. In deze visie is bepaald dat Winkelsteeg wordt getransformeerd naar een woon-werkgebied met een toevoeging van circa 4.650 woningen en circa 3.500 extra banen. Om dit mogelijk te maken dienen er diverse werkzaamheden te worden ingekocht en daarna te worden uitgevoerd. Specifiek op het gebied van contract- en inkoopmanagement is er behoefte aan extra ondersteuning, in de rol van een Contractmanager. Op korte termijn wordt de reeds lopende aanbestedingsprocedure voor het twee fasen contract voor de Realisatie Hoofdstructuur Winkelsteeg afgerond, en worden andere inkooptrajecten binnen Winkelsteeg verder te worden opgestart.

De huidige ingehuurde opdrachtnemer zal ook een offerte uitbrengen voor deze opdracht.


Verantwoordelijkheden

Als onderdeel van het projectteam Realisatie hoofdstructuur Winkelsteeg levert de Contractmanager  contract- en inkoopmanagementwerkzaamheden en, waar nodig,  juridische werkzaamheden voor het project. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-09-2023, of zoveel eerder als mogelijk is, tot en met 31-08-2023 voor 24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 4 x 1 jaar. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Aantoonbaar een afgeronde WO master in een juridische richting;
  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar recente (sinds 2017) ervaring in een 150.000+ gemeente
  • Aantoonbaar minimaal 7 jaar recente (sinds 2015) ervaring als contractmanager of een soortgelijke rol.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kennis van en ervaring met de Nijmeegse situatie; =/> 2 jaar is 20%, > 4 jaar is 40%
  • In afgelopen 5 jaar minimaal één vergelijkbare ervaring als contractmanager van infrastructurele projecten, 1 project is 20%, 2 projecten is 40%;
  • Inzicht in (financiële) belangen van betrokken partijen in bouwprocessen;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox