Gemeente Meppel

Contractbeheerder

Gemeente Meppel

  • geen max tarief

  • Drenthe

  • 36 uur per week

  • Directie
  • 01 november 2022

  • 31 december 2022

De opdracht­omschrijving




 

Ben jij: oplossingsgericht en weet jij zaken goed te organiseren?   Dan zijn wij op zoek naar jou!   Contractbeheerder (max 36 uur per week, tot einde jaar, kans op verlenging)
Wat ga je doen?

De zwaarte van deze opdracht ligt rond het systeem Vendorlink. Je zal bezig gaan met het migreren van verschillende typen contracten van TopDesk naar Vendorlink. Hier zal het meeste van je tijd in gaan zitten.

Je komt te werken in het cluster Inkoop waar je in samenwerking met de Inkoopadviseurs en Contractmanagers alle inkoop- en contractvragen beantwoordt en/of oppakt. Binnen dit cluster draag je zorg voor een goede uitvoering van inkoopactiviteiten en je creëert mogelijkheden ter verbetering van het inkoopproces en het contractbeheer waarbij kwaliteit en zorgvuldigheid voorop staan. Je hebt een ondersteunende, signalerende en toetsende rol, waarbij de volgende werkzaamheden onderdeel uitmaken van de functie:

  • Het invoeren van gegevens in het Contract en Leveranciersmanagement Systeem Vendorlink;
  • Je biedt, incidenteel, administratieve ondersteuning aan de Inkoopadviseurs en Contractmanagers;
  • Je zorgt, in afstemming met de Inkoopadviseurs, ervoor dat de inkoopdossiers volledig zijn (wanneer je bij migratie opmerkt dat deze niet compleet zijn);
  • Je registreert en muteert contracten in het contractbeheersysteem en denkt mee over het verbeteren hiervan;
  • Je denkt mee en adviseert proactief over optimalisatie van Contract- en Leveranciersmanagement binnen de gemeente Meppel;
  • Je bewaakt en rapporteert voortgang, beslismomenten en knelpunten
  • Je vult, vanuit de migratie, de aanbestedingskalender aan.

Wie zoeken wij?

Je bent een oplossingsgerichte verbeteraar en goed in het organiseren en coördineren van activiteiten. Je bent leergierig en je houding is proactief, resultaatgericht, klantgericht en open, zowel naar je collega’s als naar partijen buiten de organisatie. Je durft vragen te stellen en met een kritische blik naar het proces te kijken. Je beschikt over organisatiesensitiviteit en gevoel voor bestuurlijke verhoudingen. Verder kun je goed omgaan met weerstand en ben je in staat een interne klant te begeleiden en op operationeel niveau te adviseren. Je laat hierin niet zomaar los.

Hiernaast beschik je over:

  • Een relevante afgeronde opleiding op minimaal mbo –niveau;
  • Ervaring als administratief ondersteuner;
  • Ervaring met het systeem Vendorlink;
  • Ervaring met het systeem Topdesk;
  • Ervaring met het systeem Djuma;
  • Kennis en ervaring op het gebied van inkoop en aanbesteding (bijv. NEVI 1 of een vergelijkbare opleiding) en/of contractbeheer; 





De Eisen

  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde MBO-opleiding.
  • Kandidaat beschikt over ervaring als administratief ondersteuner.
  • Kandidaat beschikt over ervaring met het systeem Vendorlink.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. - oplossingsgericht - organiseren - coördineren - leergierig - proactief - klantgericht
  • Kandidaat beschikt over ervaring met het systeem Topdesk.
  • Kandidaat beschikt over ervaring met het systeem Djuma.
  • Kandidaat beschikt over kennis en ervaring op het gebied van inkoop en aanbesteding (bijv. NEVI 1 of een vergelijkbare opleiding) en/of contractbeheer.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox