Samen Twente

Contractbeheerder

Samen Twente

  • geen max tarief

  • Overijssel

  • 24 uur per week

  • Inkoop
  • 01 februari 2023

  • 30 april 2023

De opdracht­omschrijving

Wij zijn op zoek naar een Contractbeheerder
24 uur

Uitdagende opdracht voor een contractbeheerder bij afdeling corona – onderdeel van GGD Twente

Ben jij administratief goed onderlegd en weet je goed orde te houden? Ben je daarnaast proactief en daadkrachtig? Dan ben jij misschien wel de contractbeheerder die wij zoeken.

Als contractbeheerder inkoop heb je een verantwoordelijke rol in het beheer van de (inkoop)contracten die betrekking hebben op corona of in samenspraak met de reguliere organisatie zijn afgesloten. Je controleert of alle inkoopdossiers compleet zijn en zorgt vervolgens voor een correcte, volledige en tijdige borging van de contracten. Je registreert de contracten in het contractbeheersysteem Mercell Source-to-Contract en voert op verzoek van de contractmanagers contractmutaties door. Ook heb je een signalerende functie naar je collega’s wanneer de einddatum van een geregistreerd contract in zicht komt.
Verder biedt je administratieve ondersteuning aan de inkoopadviseur. Denk hierbij aan het ondersteunen bij de voorbereidingen van een aanbesteding en verzamel je relevante informatie over de voortgang.

De corona-afdeling, onderdeel van GGD Twente, is volop in transitie van crisis- en projectorganisatie naar een regulier organisatieonderdeel. In nauwe samenwerking met de business controller, inkoopadviseur en financiële collega’s zorg je ervoor dat de afdeling corona in control is en blijft. Daarnaast werk je nauw samen met medewerkers facilitaire zaken en teamleiders. Je maakt deel uit van een team onder aansturing van de business controller. Hiërarchisch val je onder de teamleider Financiën & Inkoop (SamenTwente).

Wat wij vragen
Onze ideale collega is nauwkeurig, weet te allen tijde overzicht te bewaren en bewaken, is meer een teamspeler dan een individualist en bovenal daadkrachtig. Je bent goed in staat om samen te werken met verschillende afdelingen en dito belangen. Verder ben je enthousiast, positief ingesteld en breng je een goede dosis energie mee.
 

  • Je bent per direct of op korte termijn beschikbaar;
  • Je bezit sociale vaardigheden en overtuigingskracht;
  • Ook beschik je over volharding en doorzettingsvermogen;
  • Je bent in staat breed te denken, je ziet voornamelijk kansen en kunt deze snel en effectief vertalen naar verbeteringen;
  • Je houdt van systematisch werken en ordelijkheid welke belangrijk zijn bij de coördinatie, uitvoering en evaluatie van de individuele casussen;
  • Je bent resultaatgericht, kunt goed prioriteren en komt je afspraken na;
  • Je bent bereid minimaal 2 dagen per week op kantoor te werken;
  • Je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag overhandigen;


Bedrijfsprofiel
Wij zijn SamenTwente. Een gemeenschappelijke regeling (GR) met focus op het gebied van gezondheid, bestaande uit: Gemeentelijke gezondheidsdienst (GGD) Twente, Organisatie voor Zorg en Jeugdhulp Twente (OZJT) en Veilig Thuis Twente (VTT).

Je komt te werken binnen het team Financiën & Inkoop (F&I), onderdeel van Bedrijfsvoering binnen de GR SamenTwente, waar je met name ingezet zal worden ten behoeve van de corona-afdeling van de GGD Twente. Het team F&I is onderdeel van het domein Bedrijfsvoering van de GR SamenTwente en voert ondersteunende taken uit voor het management en voor het bestuur.

De GGD Twente is een onderdeel van de GR SamenTwente, een samenwerkingsverband van de veertien Twentse gemeenten. De dienst bestaat uit de afdelingen Algemene Gezondheidszorg (AGZ) de Jeugdgezondheidszorg (JGZ) en een centrale Stafafdeling. GGD Twente fungeert als scharnier tussen overheid en gezondheidszorg en staat middenin de samenleving. Zo werken we uitvoerend, adviserend en beleidsvoorbereidend aan een gezond Twente.

De Eisen

  • Kandidaat heeft een relevante opleiding op minimaal mbo 4 niveau.
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met contractsoftware.
  • Kandidaat heeft kennis van en ervaring met contractmanagement en inkoop.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De gesprekken vinden plaats op 24 januari tussen 11.00 en 15.00 uur, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.
  • Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring bij overheid instanties
  • Kandidaat is per direct of op korte termijn beschikbaar.
  • Kandidaat is bereid minimaal 2 dagen per week op kantoor te werken.
  • De competenties, kennis en ervaring zullen worden getoetst tijdens een eventueel gesprek met de opdrachtgever. Teamspeler Individualist Daadkrachtig Enthousiast Resultaatgericht Positief ingesteld en breng je een goede dosis energie mee. Sociale vaardigheden en overtuigingskracht Volharding en doorzettingsvermogen Je bent in staat breed te denken, je ziet voornamelijk kansen en kunt deze snel en effectief vertalen naar verbeteringen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox