gemeente Delft

Consulent Schuldhulpverlening Ondernemers

gemeente Delft

De opdracht­omschrijving

Als Consulent Schuldhulpverlening Ondernemers ben je actief bezig voor de Delftse ondernemer die een steuntje in de rug kan gebruiken. Hierbij vinden we het heel belangrijk dat we laagdrempelig werken en een open gesprek aangaan met de ondernemer die hulp vraagt. 

Je voert intakegesprekken en stelt een ‘op maat gesneden’ integraal plan van aanpak op voor de ondernemer. Je adviseert de ondernemer over financiële problemen en zorgt voor “warme” overdrachten of doorverwijzingen naar ketenpartners. 

Andere werkzaamheden; 

  • • Je geeft op een pragmatische manier uitvoering aan oplossingsrichting(en) welke ook beschreven worden in het plan van aanpak; 
  • • Je geeft, waar nodig, uitvoering aan een stabilisatiefase; 
  • • Je vraagt vorderingen op en onderhandelt met schuldeisers, 
  • • Je berekent de aflossingscapaciteit van (ex) ondernemers en voert voortgangsgesprekken; 
  • • Je stelt saneringsvoorstellen op voor ondernemers en ex- ondernemer; 
  • • Je hebt regelmatig afstemming met interne en externe samenwerkingspartners en draagt bij aan de voortdurende verbetering van de kwaliteit van schuldhulpverlening. 
  • • Je levert een bijdrage aan de ontwikkeling van (aanvullend) beleid vanuit de dagelijkse uitvoeringspraktijk. 

 

Eisen ten aanzien van de aangeboden kandidaat (U dient aan te geven of u volledig aan te gestelde eisen voldoet door de vragenlijst op het Aanbestedingsplatform volledig in te vullen) 

  • • Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 32 uur per week vanaf 10 juli 2023. 
  • • Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal één kandidaat voorstellen via één CV met één motivatiebrief. Inschrijver dient één CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina’s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan; 
  • • Kennis en expertise: Uit het CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Minimaal een afgeronde HBO-opleiding Bestuurskunde, Rechten of vergelijkbaar; 
  • o Minimaal drie (3) jaar aantoonbare werkervaring binnen schuldhulpverlening waarvan minimaal twee (2) jaar met de doelgroep (ex-)ondernemers. 
  • o Minimaal een (1) jaar aantoonbare werkervaring met het systeem Stratech. 
  •  
  • • Maximaal uurtarief: €90,- inclusief reis- en verblijfskosten en exclusief BTW. 
  • • Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Samenwerken; 
  • o Omgevingsbewustzijn; 
  • o Resultaatgerichtheid; 
  • o Klantgericht 
  • o Kwaliteitsgericht 
  •  

Looptijd Overeenkomst 

De aanvangsdatum voor de Overeenkomst is zo snel mogelijk na de gunning. Naar verwachting zullen de werkzaamheden 10 juli aanvangen. De looptijd van de Overeenkomst bedraagt zes (6) maanden. Daarna kan de Aanbestedende Dienst eenzijdig besluiten de Overeenkomst zeven (7) maal te verlengen met zes (6) maanden. De Overeenkomst eindigt van rechtswege op 8 januari 2024 zonder dat hiervoor schriftelijke opzegging door Opdrachtgever is vereist. Indien Opdrachtgever de Overeenkomst wil verlengen, maakt zij dit uiterlijk één (1) maand voor het aflopen van de Overeenkomst kenbaar aan Opdrachtnemer. 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • <p>&bull; Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 32 uur per week vanaf 10 juli 2023. &bull; Vormvereiste: Inschrijver mag maximaal &eacute;&eacute;n kandidaat voorstellen via &eacute;&eacute;n CV met &eacute;&eacute;n motivatiebrief. Inschrijver dient &eacute;&eacute;n CV en motivatiebrief van de aangeboden kandidaat toe te voegen in de map 'mijn documenten' en/of bij de betreffende vraag op het aanbestedingsplatform. Het CV dient uit maximaal drie (3) pagina&rsquo;s te bestaan en dient voorzien te zijn van ten minste twee (2) referenten inclusief de contactgegevens van de referent. Aanbestedende dienst houdt zich het recht voor om deze referentie daadwerkelijk na te gaan; &bull; Kennis en expertise: Uit het CV en motivatiebrief (en indien uitgenodigd het gesprek) blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring, voorbeeldprojecten) beschikt over (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Minimaal een afgeronde HBO-opleiding Bestuurskunde, Rechten of vergelijkbaar; o Minimaal drie (3) jaar aantoonbare werkervaring binnen schuldhulpverlening waarvan minimaal twee (2) jaar met de doelgroep (ex-)ondernemers. o Minimaal een (1) jaar aantoonbare werkervaring met het systeem Stratech.</p>
  • <p>&bull; Competenties: Uit de door u ingediende stukken en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan): o Samenwerken; o Omgevingsbewustzijn; o Resultaatgerichtheid; o Klantgericht o Kwaliteitsgericht</p>
  • <p>2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.</p>

De Wensen

  • <p>Wat is de 1.naam en het 2.telefoonnummer van de aangeboden kandidaat (deze gegevens kunnen tevens worden gebruikt voor het plannen van een eventueel matchgesprek)?</p>
  • <p>Motivatiebrief waarin de kandidaat in ieder geval in gaat op: a. De kennis en expertise (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende capaciteiten zijn van de kandidaat voor deze functie); b. De competenties (motivatie waarom aan de eisen wordt voldaan en wat de aanvullende competenties zijn van de kandidaat voor deze functie); c. Waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht; d. De motivatie om mee te doen aan deze specifieke aanvraag.</p>
  • <p>Aantoonbare werkervaring als zelfstandig ondernemer.</p>
  • <p>Een afgeronde SHV I, II en III training/opleiding.</p>

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox