Krimpen aan den IJssel

Commissiegriffier/ Raadsadviseur

Krimpen aan den IJssel

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 160 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. Het team griffie bestaat uit de raadsgriffier, twee commissiegriffiers en een griffiemedewerker.

Opdracht
Voor deze opdracht komen alleen kandidaten in aanmerking die ervaring hebben met de werkzaamheden binnen de raadsgriffie en direct kan starten. Het gaat om vervanging van een van de twee commissiegriffiers, waarbij het accent ligt op de volgende taken:

  • Zorgt voor de voorbereiding, ondersteuning, verslaglegging en afhandeling van de raadscommissievergaderingen. De meeste vergaderingen zijn momenteel digitale vergaderingen, waarbij commissievoorzitter en commissiegriffier wel fysiek in het raadhuis aanwezig zijn.
  • Verzorgt en bewaakt de afstemming tussen gemeenteraad en commissies, de ambtelijke organisatie en inwoners of instanties uit de gemeente Krimpen aan den IJssel over de commissievergaderingen.
  • Ondersteunt bij en adviseert over de werkzaamheden, bijeenkomsten en stukken in het kader van de raadswisseling.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring als commissiegriffier.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als commissiegriffier in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met vervangingsinzet als griffier in de afgelopen 3 jaar;
  • Aantoonbare werkervaring met Zoom en MS Teams;
  • Aantoonbare werkervaring met raadsinformatiesysteem Notubiz.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox