Nederlandse Spoorwegen
max €85 per uur
Utrecht
36 uur per week
01 mei 2023
30 april 2024
____________________________________________________________________________
Dit ga je doen
Binnen NS Stations Services houden wij ons bezig met de deur-tot-deur reis van onze reizigers. Fiets is daar een zeer belangrijk onderdeel van; de drie explosief en bestendig groeiende proposities (fietsparkeren, OV-fiets en Fiets&Service) vormen een integraal onderdeel van de NS propositie. Om de groei en ambitie van Fiets (sneller) waar te maken, moeten we investeren in schaalbare oplossingen waar uniformiteit, gemak en kwaliteit voor de klant en versimpeling hoog in het vaandel staan.
Op de afdeling Service kom je te werken in een Agile team samen met mensen uit de business, operatie en IT. Ons team houdt zich specifiek bezig met ontwikkelingen binnen het domein van OV-fiets. Op dit moment zijn we o.a. bezig met een nieuw verhuursysteem in de vorm van een nieuw slim slot; klanten kunnen dan zelf met hun OV-chipkaart een OV-fiets huren en inleveren. Op dit moment is de oplossing grotendeels uitgedacht en gaan we ons bezig houden met de uitrol over de OV-fiets verhuur locaties. Tegelijkertijd blijven we het product optimaliseren. Het gaat een flinke kluif worden om het nieuwe slimme slot op alle OV-fiets uitgiftepunten te implementeren. Wij zoeken daarom een pragmatische business analist die weet van aanpakken en daarmee kan bijdragen het vernieuwde verhuursysteem voor OV-fiets in gebruik te laten nemen door onze klanten!
In deze fase van het project ben je van groot belang bij de implementatie van de grotendeels uitgedachte oplossingen. Het lukt jou, door je pragmatische instelling en focus, om met de juiste collega’s en partijen deze resultaten te behalen. Jouw analytische blik kun je zowel inzetten op een OV-fiets locatie als vanachter je PC. Je bent hierin proactief en pakt graag door.
Voorbeelden van werkzaamheden:
- Locatiebezoeken stallingen en/of loods
- Aanspreekpunt voor locatiemanagers
- Identificeren van issues rondom het nieuwe slot
- Productoptimalisaties voorstellen & implementeren (samen met collega’s of leveranciers)
- Procesoptimalisaties voorstellen & implementeren (samen met collega’s of leveranciers)
- Servicetickets defecte sloten wegwerken
- (Simpele) Installatie en/of IT werkzaamheden op locatie
Hier ga je werken
Stations zijn dagelijks voor miljoenen reizigers een cruciale schakel in de reis van deur tot deur. Samen met ProRail, overheden en vervoerders wil NS Stations de reis en het verblijf op en in de directe omgeving van het station zo gemakkelijk en aangenaam mogelijk maken. Wij bieden reizigers een snelle en comfortabele manier om van het ene op het andere vervoersmiddel over te stappen. Dit gebeurt via een netwerk van goed bereikbare, grote en kleinere stations. Daarmee bevorderen wij het gebruik van het openbaar vervoer en houden wij Nederland mobiel. De reiziger staat in al onze activiteiten centraal en ons streven is om van reistijd zo veel mogelijk eigen tijd te maken.
NS Stations exploiteert, ontwikkelt en beheert ruim 400 stations in Nederland. Schoonmaak, onderhoud en veiligheid zijn hierbij belangrijke thema's, net als de optimale balans tussen de looproutes, service en voorzieningen rond en op het station. Het station is een plek waar meer te halen is dan de trein en daarmee spelen we in op de behoefte van de reiziger.
Gedrag, Vaardigheden/ Competenties
• Pragmatische instelling
• Communicatieve vaardigheden
• Proactieve houding
• Veranderkracht
• Daadkrachtig
• Resultaatgericht
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox