Gemeente Drimmelen
geen max tarief
Noord-Brabant
32 uur per week
26 juni 2023
31 augustus 2023
Gevraagd: Tijdelijke ondersteuning medewerker backoffice burgerzaken.
De gemeente Drimmelen is op zoek naar een medewerker backoffice burgerzaken voor de periode van 26-06-2023 t/m 31-08-2023.
Het betreft een tijdelijke baan van 16 tot 32 uur per week.
Als medewerker backoffice Burgerzaken van de gemeente Drimmelen kun je selecties maken in het software programma Cipers van PinkRoccade. Je bent je een specialist binnen het team met een brede kijk en behandelt (complexe) aanvragen op het terrein van de Basisregistratie Personen. Je weet daarom de kennisbanken en jurisprudentie op het vakgebied juist te interpreteren en toe te passen.
Je gaat de navolgende werkzaamheden uitvoeren:
• Je past internationaal privaatrecht (IPR) en nationaliteitswetgeving toe;
• Je verwerkt (complexe) mutaties in de BRP;
• Je verwerkt 1ste en her-inschrijvingen in de BRP;
• Je beoordeelt brondocumenten op rechtmatigheid en echtheid;
• Je maakt de maandelijkse selecties uit de BRP;
• Je levert een bijdrage aan de overig voorkomende werkzaamheden binnen het team.
De navolgende functie eisen zijn van toepassing:
• Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau;
• Je hebt aantoonbaar werkervaring als Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken opgedaan in de afgelopen 5 jaar;
• Je hebt een vakopleiding tot BRP Specialist afgerond;
• Je bent communicatief sterk, resultaatgericht, omgevingsbewust, klantgericht en stressbestendig;
• Je hebt aantoonbare ervaring met iBurgerzaken en Cipers/IZRM van PinkRoccade.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox