Gemeente Pijnacker Nootdorp

BRP Specialist

Gemeente Pijnacker Nootdorp

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 330 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd, wat blijkt uit ons ‘Beste Werkgever’-keurmerk, en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Opdracht
Als gegevensbeheerder BRP en Burgerlijke Stand bij de gemeente voer je diverse taken uit die leiden tot wijziging in de BRP. Je beoordeelt (buitenlandse) brondocumenten, voert adresonderzoeken uit, behandelt eerste inschrijvingen en voert complexe mutaties door. Dankzij jouw expertise en inzet blijft de BRP van onze gemeente op orde. En verder:
- Ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de BRP;
- Handel je complexe casussen Burgerlijke Stand af, en;
- Handel je naturalisatieverzoeken af.

Je bent daarbij een vraagbaak in deze casuïstiek voor de burger en voor collega’s, die door jouw kennis anderen weer verder kunnen helpen. In dit werk ben je dus actief en altijd in contact met burgers én collega’s. Vanuit je specialisme denk je mee en signaleer je verbeterpunten om de dienstverlening op gebied van BRP en Burgerlijke Stand voor de burgers iedere dag weer wat beter te kunnen doen.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
  • Aantoonbare kennis van regelingen omtrent informatievoorziening, privacy (AVG), wet BRP en nationaliteitsrecht;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van BRP, naturalisatie en Burgerlijke Stand;
  • afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;

De Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Key2Burgerzaken;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met DIS BZ;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Onegove (zaaksysteem);
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in juridische richting;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van BRP, naturalisatie en Burgerlijke Stand binnen een gemeentelijke organisatie.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox