Gemeente Haarlemmermeer
max €88 per uur
Utrecht
36 uur per week
16 oktober 2022
03 maart 2023
Kun jij onze medewerkers burgerzaken inhoudelijk adviseren, begeleiden en aansturen? Ben je je bewust van de bredere context van burgerzaken, met betrekking tot de BRP, gegevensbeheer en beveiligingsprocedures van onder andere waarde documenten? Dan zoeken wij jou! Het Klantcontact centrum van de gemeente Haarlemmermeer te Hoofddorp is op zoek naar een specialist Burgerzaken.
Jouw rol als specialist Burgerzaken
Als specialist burgerzaken werk je zelfstandig en heb je jouw eigen verantwoordelijkheden. Je bent aanspreekpunt bij complexe casussen en je hebt een adviserende en begeleidende rol naar de collega’s burgerzaken. Je signaleert knelpunten en denkt mee over het ontwikkelen van nieuw of verbeterd beleid. Je behandelt zelfstandig complexe casuïstiek en je voelt je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de BRP en registers burgerlijke stand.
Daarnaast onderhoud je contacten met verschillende ministeries, het OM, AVIM, de politie, KMar, I&D, RDW en dergelijke.
Je werkzaamheden zijn onder andere:
Waar ga je werken?
Het Klant Contact Centrum (KCC) zorgt dat het contact tussen inwoner en gemeente zo goed mogelijk verloopt. Wij zijn het gezicht van de gemeente en in veel gevallen het enige dat inwoners van de gemeente te zien krijgen. We verzorgen alles in relatie tot burgerzaken, waarbij de kwaliteit van de BRP en de registers burgerlijke stand en de dienstverlening aan inwoners voorop staan.
We doen ons best bereikbaar en toegankelijk te zijn voor alle inwoners en via alle mogelijke kanalen. Digitaal waar mogelijk en persoonlijk wanneer het nodig of gewenst is. Hierin is samenwerking met alle andere clusters zeer belangrijk.
Cluster KCC bestaat uit team burgerzaken verspreid over vier locaties, team contactcenter (telefoon en receptie) en het Onlineteam (social media, de website en digitale diensten).
Wat neem je mee?
Als specialist Burgerzaken ben je een echte vakspecialist. Complexe vraagstukken zijn voor jou een uitdaging en samenwerken is voor jou vanzelfsprekend. Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden. Je durft door te vragen, hebt lef en bent omgevingsbewust. Je bent accuraat, met oog voor details. Je voert je werk zelfstandig uit en bent besluitvaardig. Je staat voor kwalitatief goede dienstverlening naar onze inwoners, ook als zij de Nederlandse en/of Engelse taal niet machtig zijn.
Naast bovengenoemde competenties vinden wij het volgende belangrijk:
Voor inhoudelijke informatie over de functie kan je gerust contact opnemen met
Özlem Stuger-Kavaz (Coördinator burgerzaken) via 023-5676366.
De gesprekken vinden plaats op: 05 oktober 2022 tussen 09:00-13:00 uur.
32 uur is ook mogelijk.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox